čtvrtek 30. ledna 2014

Posloupnost - Průběh dne


Tentokrát jsme zkoušeli posloupnost s holčičkou Andulkou.


Kdy Andulka spí, kdy se myje, kdy si čistí zuby, co si obléká ap...





A druhá řada obrázků znázorňovala situaci, kdy jde holčička nakoupit.



I když Jeníček obrázky neuměl seřadit, tak v klidu seděl a poslouchal to, co jsem říkala já...



Byla jsem ráda, že už kartičky s dětmi nezahazuje, ale je schopný mi dokonce ukázat, kde je pejsek, kde paní prodavačka ...nebo mi říct, jakou barvu mají boty holčičky....



2 komentáře:

  1. Ty kartičky jsou zajímavé a moc pěkné, kde se dají sehnat Marci ?
    A jak jste dopadli s Jeníčkem na zápisu do ZŠ, myslela jsem na vás včera a držela palce.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. No super, aspoň že poslouchá, to bude prozatím stačit. A obrázky dětí už také nezahazuje, tak to si zaslouží odměnu:-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...