pondělí 13. ledna 2014

OSKOLA - Co k sobě patří


Nestíhám.


Mám toho tolik, že nevím, co dřív.
Ale přesto se snažím vkládat články na blog.
Pomáhalo mi to celé 4 roky, pomůže zas. Pro mě je to účinná psychoterapie.
Při psaní blogu a zmenšování fotek člověk na chvíli zapomene na to, co ho tíží. A každá chvíle, kdy v hlavě nebuší stovky myšlenek a otázek, je dobrá...


Na úkoly s Jendou samozřejmě nezapomínám, i když Jeníček nechce.
Jako odměnu může dát Lentilce granuli.
A Lentilka je pořád při chuti, takže to zabírá.
Odměnou musí být to, co má Jeníček rád. Přes zimu mu nechci dávat nanuky, o bonbóny (už) moc nestojí, ale krmení Lentilky se mu líbí.






Měl k sobě přiřadit správné dvojice: lopatka a smeták, vidlička a nůž, kartáček a pasta...



5 komentářů:

  1. Nezbývá, než vám všem popřát hodně sil. jeníček je šikovný kluk a lentilka je fešanda. Mimochodem, jak se má Matýsek?
    Lída J.

    OdpovědětVymazat
  2. Zase si našla tu správnou motivaci.Super.

    OdpovědětVymazat
  3. A krásně se mu to povedlo!
    Držím palce, ať se daří:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kočka v domě ..... jako u nás. .... staci je chvíli pozorovat....jejich životní klid....

    OdpovědětVymazat
  5. Kočka v domě. ..jako u nás. ...Všechny tři nam dávají klid a pohodu. ...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...