pátek 10. ledna 2014

Animal puzzle


Tuhle skládačku jsem kupovat nechtěla, protože mi přišla na Jendu moc těžká.


V obchodě jsem však byla s Eliškou a ona říkala, že ji zná z tábora, ať ji koupím. Měli i dražší "značkové" verze, ale ty jsem odmítla.


Podle návodu se přikládají 4 kousky puzzle, aby souhlasil na konci počet zvířátek.


Poprvé tam mělo zůstat (myslím) pět slonů.




Jenda se chvilku díval, ale pak už Elišku zlobil.



Nešlo mu to, tak se čertil...







Ale jsem vděčná za každou vteřinu jeho pozornosti.





2 komentáře:

  1. Puzzle mi připomínají Smart hru Safari od Mindoku. Járovi tyhle logické hry sedí, i když u nich nevydrží dloho. Zvládá zadání nižších náročností. Pravda je, že Smart hry jsou dražší...

    OdpovědětVymazat
  2. Elška je skvělá,že alespoň chvilku stráví s bráchou,i když jak koukám to pro ni není žádná radost.Ale je vidět,že se snaží ti pomoci.Je to těžký.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...