čtvrtek 2. ledna 2014

Olizování podlahy


Jendu musím pořád hlídat.


Každou chvíli ho napadne nějaká "blbost", jako třeba olizování podlahy.



S nábožným výrazem pozoroval podlahu a....


Nechápu.
Mně osobně by se zvedl žaludek....

8 komentářů:

  1. To jsou zvláštní chutě.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to taky nechápu, kde se mu berou takový nápady :-D
    Kdyby byl malé dítě, neřeknu - poznává tak svět... :D Ale takhle?

    OdpovědětVymazat
  3. tak to malá mi olizuje veškerý nábytek a lidem občas nohy... ;-)
    chápu tvé pocity, jsme na tom stejně, ale prý je to dobré na budování imunity a navíc to prý značí nedostatek nějakého vitamínu... tak nevím???
    gábina

    OdpovědětVymazat
  4. To je zajímavý. Když jsem byla malá, tak jsem zas lízala zeď. Prolízala jsem se až na cihlu. Taky nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aničko, tak to ti chyběl vápník, ten hodně olizují děti, pokud rostou a nebo těhotné ženy, když se miminku tvoří kosti, teda neolizují, jen na ni mají chutě;-)
      gábina

      Vymazat
  5. Ozkoušej sama, třeba chutná. Moje dcera například ochutnávala kočičí žrádlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Když se napřed na tu podlahu tak zbožně dívá, kdo ví, co si představuje nebo vidí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,naše Klárka olizuje kdeco,třeba zrcadlo,dveře od mrazáku-otevřené,sklo,nás po tváři.Takže si myslím,že se jim líbí,když je to studený,nebo aspoň Klárce.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...