pondělí 6. ledna 2014

Copak jsem honící pes?

- "Jeníčku, odnes ty rohlíky na stůl."
- "Copak jsem honící pes, by mě požád honili?"

- "Z jaké je to pohádky?"
- "Škubánek!"

5 komentářů:

  1. Jeníček mě rozesmál :o)))). A všímám si, jakou má vynikající paměť, - pamatuje si celé věty, - i to, z které pohádky jsou, - navíc umí přesně vystihnout, v jaké situaci se kterou větu hodí použít....bystrý klučina je Jeníček....
    - zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
  2. O.-))) No, to je bobek...Moc zdravim...U nas je Skubanek s Katou hooodne casto v kurzu i ve ctene podobe o:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To mě pobavilo :-D taky si často připadám jako honící pes :-D

    OdpovědětVymazat
  4. :-)))) kluk jeden mazaná a chytrá! :-)))) Jeníček se nezdá, ale je to vtipálek :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...