sobota 18. ledna 2014

Povídačky


Povídačky jsou rodinná komunikační hra... teoreticky pro děti od tří do sedmi let, ale tohle je hodně individuální.
Jeníček k tomu dospěl teprve teď, ve třech letech by pro něj určitě nebyla.



Když jsem ji na internetu viděla, tak se mi moc líbila. Říkala jsem si, že i Jendu by mohla zaujmout.
Ale u něj člověk nikdy neví.


Tentokrát se to povedlo.





Obrázky jsou hezky barevné, jednoduché a pro Jendu většinou srozumitelné.



Nedávala jsem mu všechny otázky, ale vybírala jsem podle jeho možností.
Např.:
-Směje se kluk na obrázku?
- Kolik strašidel je na obrázku?
- Co kluci postavili z písku?
- Mají oba kluci v ruce lopatku?


Pokud se mi otázka zdála moc těžká, tak jsem si rychle vymyslela jinou, protože Jenda není hloupý a věděl, že otázek je pět, žádná tedy nesměla chybět.




Jako odměnu za každý splněný úkol (za jednu kartičku) mohl dát Lentilce granuli, takže radost největší...na všech stranách.




Zatím jsme probrali jen pár karet, ale myslím si, že i druhé "kolo" bude stejně úspěšné.
Lentilka je prima motivace:-)




4 komentáře:

  1. Líbí se mi, jak jsou ty obrázky připevněné na kroužku a máš pravdu, jsou hezky nakreslené a pěkně barevné. Toto byla trefa do černého, Jeníčkovi se povídání líbí a krmení Lentilky možná ještě víc. :-) Mějte u vás doma hezký a klidný sobotní večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tahle hra je velice dobře udělaná :-)
    Doufám, že Jeníčkovi pomůže se zdokonalovat a pracovat na sobě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A vejde se to na cestách do kapsy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nestačím žasnout, kolik úžasných pomůcek a her existuje.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...