sobota 4. ledna 2014

Znáš ovoce a zeleninu?


Náročný čas okolo vánoc a Nového roku pominul. Snad jste svátky prožili v klidu a v pohodě.
Všechno jsme zvládli a pomalu se vracíme do "normálních" kolejí.

2. ledna to bylo 16 let, co mi zemřel táta, tak jsem si trochu posmutnila, ale už jsem zase nabrala sílu.


S Jeníčkem jsem se navrátila k úkolům.
Nechtělo se mu, přece jen měl docela velkou pauzu, ale zvládli jsme to.


Tentokrát to bylo pexetrio "Znáš ovoce a zeleninu?"


Nehrajeme ho podle pravidel, to by Jeníček nezvládl, ale hledat stejné ovoce zvládne a hlavně poznává obrázky a rozšiřuje si slovní zásobu.












12 komentářů:

  1. Ty svátky utekly opravdu hrozně rychle, v pondělí jsou Tři králové a to vždycky uklízím veškerou vánoční výzdobu. Nevím, jestli je to kvůli tomu divnému počasí, ale letos mi ten právě uplynulý čas nějak moc vánočně nepřipadal... Jeníček je šikovný vidím, že obrázky sestavil správně a úkol splnil. Jde vám to spolu skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To by se Jeníčkovi mohlo líbit. Taky vypadá na fotkách velmi zaujatě.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá moc dobře! Díky za inspiraci... zdravím Vás :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z fotek je vidět, jak to Jeníčkovi hezky jde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, medvídek je na cestě...marodili jsme, tak proto to zpoždění...Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná pomůcka,je nově koupená nebo už po sestřičkách?Také se pomalu vracíme k zajetému stereotypu a už se na to těšímTeď je to takový zmatek,Kuba dohromady nic z úkolů nestihne,chybí mu pravidelný režim.Díky za inspiraci Jarka a Kuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tohle je nové. Nedávno Šárce ve škole ukradli penál, tak jsme se vydaly do papírnictví pro nový a tohle jsem tam objevila. Nebyl to úmysl, ale moc se mi to líbilo.

      Vymazat
  7. Jenda má nějaké dlouhé vlásky nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má, občas mu to sama opižlám, u kadeřnice byl zatím jednou v životě. Třeba ho na jaře přemluvím:-) Potřeboval by zase nějaký lepší sestřih.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...