pondělí 6. ledna 2014

Digitální čísla


Říkala jsem si, že digitální čísla by se Jeníčkovi mohla líbit.


Jenda nechtěl pracovat, protože se na něj Šárka dívala. Musela se otočit na druhou stranu.


Pak byl Jenda ochoten to zkoušet, ale po svém...
Udělal "jedničku", i když se zobáčkem na druhou stranu.
Kolikrát píše něco zrcadlově, takže nic nového....



Na "povel" nic skládat nechtěl, ale byla jsem ráda, že vzal hračku na chvíli na milost.



Udělal šestku, osmičku a nulu.


Devítku trochu "jinak"...


....ale sedmička se mu povedla.



Bylo vidět, že ho to docela baví, i když to bylo jen pár minut.




Zítra máme jet na kontrolní vyšetření do Prahy do APLY. Trochu se děsím cesty. Nerada jezdím někam, kde to neznám a navíc s Jendou v zádech, ale snažím se zůstat v klidu. Nikdy jsem tam sama nejela a nemám nikoho, kdo by nás tam mohl odvézt. A vlakem ani autobusem (navíc metrem nebo tramvají) Jenda nepojede.

Je třeba sebrat všechnu odvahu a bojovat.
Na cestu jsem se na Mapách "teoreticky" dívala. Na papíře mám napsaných pár záchytných bodů a počet kilometrů, kolik jich mám ujet na dálnici, kolik po Pražském okruhu, kolik po Evropské ulici...dívala jsem se, kde v Praze jsou jednosměrky, ale předpokládám, že si toho moc pamatovat nebudu a na papír nebudu mít čas se podívat. Ale aspoň trošku mě to uklidňuje.
Ještě nezapomenout všechny zprávy, jídlo, pití a spoustu maličkostí, které Jenda bude "potřebovat".
Ani nevím, JAKOU časovou rezervu si dát, abysme tam nebyli ani brzy ani pozdě. Jenda nezvládne dlouho (a ve stresu) čekat, a na druhé straně nemůžu nechat čekat paní doktorku.
No zkrátka bude to legrace, tak nám držte palce.


Jenda to ještě neví. Dozví se to až pár minut předem, aby se dlouho nečertil.
Za odměnu "musíme" k Mc Donaldovi na hranolky, to patří k rituálu, ale to už (snad) bude ta příjemnější činnost.



24 komentářů:

  1. Budu na vás myslet a držet palce. Zvládneš to, - protože jsi šikovná - a protože musíš. Dobře bude, uvidíš. Doma si pak vydechneš :o)).
    Zdraví a objímá Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Moc na vás myslím, určitě vše zvládnete. Jeníček dělá neuvěřitelné pokroky, proto věřím, že to půjde!

    OdpovědětVymazat
  3. Držím pěstičky... Šťastnou cestu, pevné nervy, ať nezabloudíte a vše dobře zvládnete ;-)
    Jana MN

    OdpovědětVymazat
  4. A co navigace?ulehcila by vam cestu,treba i pujcena nebo z bazaru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viz níž...mám, ale nemám aktualizované mapy, Pražský okruh tam není, ale snad mě povede alespoň v Praze.

      Vymazat
  5. Tak to na vás budu taky myslet. Oba to určitě zvládnete, nic se nejí tak horké jak se to uvaří. :)

    Držím palce, ať dobře dojedete! :) Zbytek už se poddá, věřím tomu. Jeník je šikula. A vy taky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. No to je super pomůcka. Zrovinka něco takového bychom teď také potřebovali pro předškoláka. Poraď, prosím, kde se to dá obstarat. Na zítřek držím pěsti, aby vám to dobře dopadlo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to koupila ZDE: http://www.autismus-a-my.cz/ Chtěla jsem dát odkaz, ale nenašla jsem je - zdá se, že zrovna nejsou skladem, ale když pár dnů počkáte, tak snad budou... A nebo vám pošleme naše...Jendu většina věcí baví stejně jen jednou (občas dvakrát).

      Vymazat
  7. Tak jak? Dobrý? Myslím, že ano :o))) - a teď už si jistě Jeníček za odměnu plní bříško hranolky u Mc Donalda, - anebo už s úlevou míříte domů :o))).
    Ještě že je hezké počasí a cesty nejsou zasněžené a kluzké...
    Taky by mohli z APLY jezdit za klienty do terénu a nestresovat je náročným cestováním ( si jen tak myslím, - nevím, jak to tam probíhá, - jestli to jde :o)) - a ještě k tomu v lednu. Co kdyby byl silný mráz, vichřice a fujavice? )
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, zítra:-) Jo, za ty peníze by mohla paní doktorka ordinovat v terénu, to je fakt:-))

      Vymazat
    2. Pravda, za nami pani Straussova poprve prisla, teraz chodime my za nou ale cesta s Mathiskom neni problem.
      Moc drzim palce aby si to zvladla s minimom stresu(ty to zvladnes urcite) a aby ste dobre poriesili.
      Zuzana

      Vymazat
  8. Ami- budu na tebe zítra myšlenkovat - uvidíš zvládnete to a držím palce pa Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Asi neřeknu nic objevného, ale nemáte někoho, od koho byste si mohla půjčit navigaci do auta, je to skvělá věc, dovede Vás až do cíle. Škoda, že jste mimopražská, půjčila bych Vám ji. Držím palce. Jasmína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasmíno, díky, potěšilo mě to:-) Navigaci mám, ale mapy v ní asi tři roky staré, není tam spousta nových kruháků ani Pražský okruh, po kterém máme jet. Nevadí, nějak to odopadne.

      Vymazat
    2. Nevím, jak na iPad, ale na Android se dá stáhnout navigace a zdarma (aktuální), tak třeba i na iPad se sežene.
      Lenka

      Vymazat
  10. Nenapadlo by mě to "zrcadlově obracet", zas takovou představivost nemám, trvalo by mi to hodně dlouho :-)
    Jinak děkuju za podporu :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Omlouvám se, - nějak jsem to po té půlnoci popletla, - nevadí, - tož v myšlenkách pojedu s vámi i zítra :o))), - tak - tfuj, tfuj - pro štěstí, - ať v Praze nebloudíme a dobře dojedeme tam, i zpátky :o))), - ať u doktorky dlouho nečekáme, ať nám zbude dost času na odměnu u Mc Donalda, všechno ať proběhne v klidu a doktorka ať nám řekne něco hezkého, když už se tam musíme trmácet :o))). Dobře bude.
    Zdraví a šťastnou cestu přeje Bára :o))) ( Nesmíme zapomenout čuníka :o))) )

    OdpovědětVymazat
  12. Ty digi čísla jsou super! Moc přeji aby cesta byla klidná a úspěšná... a přeji vše dobré v novém roce a co nejvíc malých - velkých radostí...

    OdpovědětVymazat
  13. Digitální číslice jsou moc povedené, je to skvělý nápad. A Jeníček evidentně zaujaly.
    Budu na vás myslet, ať cesta i vyšetření proběhne bez problémů!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...