středa 1. ledna 2014

Neříkej Jeník


- "Néé, nežíkej Jeník!!!!
JE-NÍ-ČEK!!!!!"


- "Promiň, TAK Jeníček!"


Jenda mě opravuje snad stokrát za den. Jednou mě opraví v klidu, jednou je naštvaný fest, jindy zdrhá do postele a klidně se mnou půl hodiny nemluví, jindy se dostává do afektu a neví roupama co by....


Kolikrát o něm mluvím třeba s holkama v kuchyni nebo s mamkou v chodbě a neuvědomím si to...a řeknu v nějaké větě (nebo i do telefonu): "Jenda nebo Jeník" a je ZLE....

- "JE-NÍ-ČEK sem žikal!!!! Koliklát ti to mám žíkat?!"

4 komentáře:

  1. Nikdy bych nevěřila, že na jméně tolik záleží ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Ťa Marci, prajem aby tento rok bol pokľudnejší, aby ste boli zdraví a aby Vás požehnával BOH. 2014 to je 7 . Číslo dobré, tak hurá do toho.
    S láskou BO.

    OdpovědětVymazat
  3. Má recht, Jeníček :o))). Je vidět, jak je citlivý a jak mu to myslí. V "Jeníčkovi" cítí blízkost, lásku, bezpečí, přítulnost a v "Jendovi", či "Jeníkovi" už cítí patrně odstup, - jakoby mu tím z toho předchozího bylo ubráno. Je fajn, jak si umí bránit svoji pozici :o))). Měli jsme sedmdesátiletého strejdu a i v tom věku jsme mu všichni říkali " Bohoušku". Pokládali jsme to za milejší, přátelštější, rodinnější :o)))).
    Je rozdíl oslovovat někoho třeba "Boženo", nebo "Boženko"... :o)))
    I když "Jeník", či "Jenda" zní taky hezky, ale pro Jeníčkova ouška - jedině JE-NÍ.ČEK! Tak kolikrát ti to mám žíkat, há ? :o))))))

    Zdraví Bára :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím že i ženy jsou citlivé na oslovení, tak bych se mu ani nedivil. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...