úterý 21. ledna 2014

Dřevěná mozaika















11 komentářů:

  1. Tak vidím, že tato skládačka se Jeníčkovi moc líbila,,a pěkně se mu dařilo- šikula.....Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že ta skládačka není tak lehká, jak by se mohlo na první pohled zdát a chce to i lehkou a jistou ruku, aby se nerozházely už správně vložené kostičky. Ale podařilo se a Jeníček si rozbalil sladkou odměnu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se mi moc líbí :-)
    ...a Vašemu Jeníkovi asi taky...
    Můžete mi, prosím, dát tip, kde to sehnat?
    Díky Jana MN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.stavebnicehracky.cz/didakticke-a-vyukove-stavebnice-a-hracky/

      Vymazat
    2. Tak jsem stránky prohlédla 2x, ale tuto skládačku jsem na nich nenašla... Ale stejně díky :o) J.M.N

      Vymazat
    3. To mě mrzí. Poslala jsem paní dotaz na FB, tak napíšu, až se ozve...

      Vymazat
    4. Odpověď byla rychlá:
      Tahle je momentalne vyprodana, ale doporucuji I tuto, 10 velkych barevnych drevenych obrazku na doplnovani tvaru - mozaika
      http://www.stavebnicehracky.cz/products/zvireci-legrace-s-tvary/

      Vymazat
    5. https://www.facebook.com/groups/rozvojfantazie/

      Vymazat
    6. Díky, mrknu na to ;-)

      Vymazat
  4. Šikulka šikovnej !!!! Je to fajn, že je dnes takový výběr didaktických pomůcek...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...