sobota 1. října 2011

Postelové hrátky s hakisakem

Jeníček si nedávno oblíbil malý míček.

Je to takové pletené "cosi" s kuličkami uvnitř.

Má jich asi 9....

....různých barev...

Házíme si s nimi v obýváku...

...a teď i v posteli....


Několikrát za den si na ně Jenda vzpomene ...

...a my pak vedeme takovou malou bitvu....


Zásah pleteným míčkem nebolí, tak máme na dlouho o zábavu postaráno....

....není to žádná kvalita...

.....už jsem je párkrát zašívala....
..ale pro naši radost to stačí...
A tak si chvilku zahrajte s námi....

Krásný sobotní den...

26 komentářů:

  1. Jo jo, i já bych se asi vydováděl až běda.

    OdpovědětVymazat
  2. A co Ti brání, Tenisáčku? Každý milý člověk přicházející s dobrými úmysly je vítán. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, výborná zábava pro Jeníčka. Je vidět, že je štastný.
    Pěknou sluníčkovou sobotu vám přeje Iva

    OdpovědětVymazat
  4. vůbec jsem neznala název těchto míčků.. :)
    pořád se učím..
    I na stres to může být dobré..

    OdpovědětVymazat
  5. Prima zábava. A je dobře, že to s míčkem opravdu nebolí.
    Jeník se na fotografiích opět hezky směje. A je vidět, že je to kluk neposeda. Co obrázek, to nějaký jiný tělocvičný prvek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. amelko ti teda musím něco říct....Jenda, co je s tebou doma se mi zná o moc spokojenější a klidnější a hlavně štastnější.Zdá se to jen mě a nebo je to tak?

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Jeník je tak kouzelnej :-)
    Konečně jsem se dostala na to si to tu důkladně pročíst, Jiříka pustili z nemocnice, tak mám "volnej" víkend. V po začneme lítat po dalších vyšetřeních- modlím se o zázrak, aby to nebylo astma, ale podle toho, co říkali v nemocnici... :-( Jak Ti je? Snad už je líp, nemáš to lehké.
    Moc Ti fandím. držím palečky. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. si uháčkuj kvalitnější, co vydržej;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám podobné míčky z kůže a uvnitř je něco jako písek a taky si s nimi rád pohazuji. Dítě jsem pořád. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle míčky znám taky, je vidět, že Jendu hra s nimi opravdu baví :))
    Přeju krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle míčky znám taky, je vidět, že Jendu hra s nimi opravdu baví :))

    OdpovědětVymazat
  12. Pavle, neříkej 2x, aby Ti je Jenda
    nezabavil. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Silent Shadow, určitě je Jenda doma spokojenější a šťastnější...to je přece přesně to, co by chtěl: nechodit mezi lidi, do obchodu, do školky, do APLY...ale ON se "musí" (měl by) zapojit a integrovat do společnosti.

    OdpovědětVymazat
  14. Mutile, neposeda, to on tedy opravdu je...člověk se unaví jen se na něj dívá. :-P

    OdpovědětVymazat
  15. Draha Marci, maly akrobat si uziva loznicovani :-)) Neboj, co nevidet si dojdete pro lizatko a hranolky.... Doufam, ze je Ti o malinko lepe.
    Myslim na Tebe, Lucie

    OdpovědětVymazat
  16. Pletené míčky jsem zatím neviděla, je vidět, že jejich barvy a měkkost lákají ke hraní...
    Jeníček se krásně směje a snad i tobě už je trochu do úsměvu... přeji hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  17. Tá loptička je Footbag (hacky sack) . Naplnený by mal byť buď pieskom alebo polypropylenovými gulôčkami - niečo ako drť . Je to taká hra, keď loptička nesmie spadnúť na zem, ale musíš sa jej chytať iba nohami . :)

    Ale krpcovi rozhodne pristanú . Možno sa raz s nimi bude hrať ako my, keď sme sa nudili cez prestávky . :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ať už to je footbag, hakisak či hacky sack, tak je to dobrá zábava jak pro mistry světa, tak i dobrá hračka pro Jeníka.

    OdpovědětVymazat
  19. Mutile, díky za ten odkaz....super video. Nechápu, jak to dělá, mně by to za tu dobu tisíckrát spadlo.

    OdpovědětVymazat
  20. Amelie, mňa mrzí, ak ťa oslovenie "krpec" nejako urazilo . Ja to používam aj na brata, keď robí niečo zlaté . Najmladšieho volám drobec, toho staršieho krpec . Mrzí ma, že to niekto zobral zle . Mňa ani nenapadlo, že to niekoho môže uraziť .

    OdpovědětVymazat
  21. Aliso, "dcerko moje drahá", já ted nechápu. Mně to oslovení nevadí. Opravdu ne. Sice to neznám, ale přijde mi to takové zvláštní, učím se nová slovenská slůvka. Mě to určitě neurazilo.

    OdpovědětVymazat
  22. Ou jé, hakisáky!! Vždycky jsem si s ním chtěla na škole kopat s klukama, jenže jsem je neznala, navíc byli většinou starší, tak jsem se bála.
    Já si s nimi chci kopááááát :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Shari, tak přijeď, co Ti brání? :-) My Ti nějakej půjčíme. Bude legrace. Jsem pro každou legraci.

    OdpovědětVymazat
  24. Alis, sice by se onen krpec mohl asi přeložit jako skrček nebo hrbáček, ale ani já to v Tvých komentářích nijak špatně neberu. Naopak mi to vyznívá jako náš pinďa. Ona totiž i "ošklivá" slůvka vyřčená s láskou jako láska zní. A že to nemyslíš špatně je cítit. Asi někdo nepochopil jistou odlišnost české a slovenské mentality.

    OdpovědětVymazat
  25. Na slove krpec taky nevidim nic spatneho. :)

    Je videt na Jendovi jak je stastny ze muze byt ted porad doma a nemusi mezi lidi apod. A ja se mu vubec nedivim. Me by se to taky libilo. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...