pátek 29. června 2012

Pláč u iPadu


iPad není jen zdrojem zábavy....


..ale často i zdrojem stresu...


Jenda nechce iPad půjčovat holkám.


Stejně tak nechce, abych mu něco vysvětlovala či ukazovala....



Tady jsem mu přidala novou aplikaci ....


...kluka a holčičku... a chtěla jsem mu to vysvětlit.
Nevím, jestli ho víc naštvaly ty děti...


...nebo já, že jsem si dovolila mu chtít říct PRAVIDLA HRY.


Ukazovala jsem mu holčičku....


 ...že může vzít hřeben a učesat holčičce vlasy...


...může vzít kartáček a vyčisti jí zuby...


...mýdlem namydlit klukovi nebo holce ruce.... pak otočit kohoutkem a ruce umýt...


...nůžkama ostříhat nehty....


...a kapesníkem utřít nos....


Jenda ječel jak na lesy....
Tekly mu slzy jako hrachy....


...tak jsem ho raději nechala na pokoji.

19 komentářů:

  1. to je skoda, zrovna tahle aplikace je moc povedená :(

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, v tomto případě, je opravdu těžko říct, co Jeníčka víc rozhodilo, jestli ty člověčí postavičky, nebo nechuť, učit se něco nového. Ale zarmoutilo ho to moc, poslední snímek, mluví sám za sebe!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme se dřív bráchou hádali, kdo kdy půjde na počítač.

    OdpovědětVymazat
  4. Časem se Jeníčkovi snad zalíbí :) Řekl bych, že ho rozhodila více ta aplikace, možná právě proto, že ji nepochopil a tím pádem nechtěl ani k sobě pustit někoho, kdo by mu ji vysvětlil :( Ale jak říkám, časem se to snad spraví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak na něm jde vidět ta úzkost a neštěstí... Myslím že poslední fotka vypovídá o všem ;)

    OdpovědětVymazat
  6. A ještě si dovolím jeden komentář.Přeji Ti,aby letošní prázdniny proběhly trochu klidněji než-li předešlé.Aby jste je Jenda,holky i ty zvládali co nejlépe a co v nejmenším stresu!!!Pokud se budeš chtít vypovídat nebo jen tak pokecat,stačí když dáš vědět a já Ti na chvíli zavolám v noci přes mobil.Nebo máš beruško Skype?Držte se zlatíčka moje!!!Pa vílo Amálko ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Debil debilem zůstane i kdyby měl všechny vymoženosti světa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme, to mluvíte o sobě?


      Pro Amelii: omlouvám se, že to komentuji, ale nějak mě ten anonym dožral.

      Vymazat
    2. Dej si studenou sprchu, ty EMOCNI DEBILE, co se neumis pod svuj debilni nazor ani podepsat! Za vic slov mi nestojis. Misha

      Vymazat
  8. Také se mi zdá,že TO opravdu v danou chvíli nechce,uvidíš ,je to moc hezké,možná že se mu časem obrázky zalíbí,tak pokud možno přeji holčičkám hezké prázdniny a Tebe alespoň trošku klidu....Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Ouu, tak to muselo být opravdu nepříjemný. Já bych něco takovýho nezvládl. Když se začne vztekat nebo řvát náš Adam já odcházím..asi bych ho jinak zabil :D

    OdpovědětVymazat
  10. A anonymní debil zůstane debilem,i když se podepíše!Takové názory může napsat jen člověk bez mozku!Stydíš se snad za svůj názor,že se nepodepíšeš a nebo snad za svoje jméno?Jedno je jisté a to je to,že ať tu napíšeš cokoliv,tak tím nemůžeš ublížit,protože stále nás je většina,která ví,chápe a rozumí tomu,jak na tom Jenda je a jak má úžasnou mamku.Tvému názoru se musí člověk jen usmát,protože kdo pravidelně navštěvuje tento blog ví,jak skvělé má Jenda pokroky díky nejen jeho,ale i Amálky šikovnosti.A víš co anonyme,strč si svoje názory za klobouk.Stejně jsi bezejmenné nic!

    A Amálko,doufám,že si z anonyma nic neděláš,protože sama víš jak to je ;) Mám Tě ráda...

    OdpovědětVymazat
  11. Chudinka Jeník, je vidět neštěstí v jeho tváři.....achjo, škoda, že se nedá lehce uklidnit...Myslím, že Jeník vezme časen na milost i holku s klukem a bude je česat, čistit jim zuby a tak, už se těším na fotky:)
    Přeji vám oběma co nejvíc pohody.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi toho zarny priklad!

    OdpovědětVymazat
  13. no vidím, hlavně zdraví mamince. přiznám se že ani nevím co ipad je.

    OdpovědětVymazat
  14. Zdá se že měl Jeník dnes špatný den. A tebe je mi opravdu líto, co všechno musíš vydržet.

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko, dovedu si představit, že kdyby mi někdo vzal IPod, vyváděla byh úplně stejně jako Jenda:oD...přeji ti Amélko krásné léto :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Way сool! Some extremеly valiԁ points! I aрpreсiate you writing this writе-up and аlso the гest of the websitе іs very gooԁ.
    Also visit my blog sell ipad

    OdpovědětVymazat
  17. Těžko říci, co bylo tou hlavní příčinou..
    Snad Jeníček pokročil a zvykl si trošku, že se i o Ipad dělí a že není pouze zdrojem zábavy, ale i vzdělání. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...