pondělí 11. června 2012

Úkoly z OSKOLY - počítání do šesti, puzzle


Když jsem začala před třemi lety se strukturovaným učením, tak jsem si všechny pomůcky vyráběla sama -  úkoly, komunikační knihu, cestovní proužky, kartičky pro nácvik sociálních situací,  zážitkové deníčky a jiné pomůcky.


Loni jsem objevila prima internetový obchůdek.


Na stránkách OSKOLY si objednám většinu (papírových) věcí, které na práci s Jendou potřebuji (pokud na ně zrovna mám peníze).


Před pár lety jsem úkoly a kartičky vyráběla po nocích a dnes si je v klidu domova objednám na internetu.


Ušetří mi to spoustu času a energie. Jsem ráda, že se toho "úkolu" někdo zhostil.


Jenda má papírové úkoly rád.
Je na ně zvyklý a většinou u nich neprotestuje.
 Počítání do šesti a přiřazování čísel k puntíkům zvládá perfektně.


Puzzle ze čtyř kousků je trošku horší...


Ale s malou dopomocí zvládne i tohle.






Tady se mu to nepovedlo, ale nechal si poradit, že kartičku musí otočit...


Zvládl celkem tři obrázky ....


...sluníčko, šneka a mrak.




Tradiční čokoládová odměna ve tvaru písmen nesmí chybět...


Ještě jsem měla v zásobě nachystaného ježka a motýla, ale na Jendu toho už bylo moc...


Vrátil se ke své oblíbené magnetické stavebnici, čímž mi dal najevo, že doba "soustředěné práce a úkolů" skončila a je čas si zase hrát...

6 komentářů:

  1. Ze starých článků si pamatuji, žes do hluboké noci vyráběla, tiskla a laminovala různé pomůcky, které Jeník potřeboval. Je opravdu dobře, že OSKOLA je tady pro vás, že např. ušetří čas pro Tvůj spánek.
    A Jeník už zvládá úkoly bravurně. Je šikovný.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty úkoly se mi moc líbí, hrozně ráda něco skládám, vyplňuji a řeším a když vidím Jeníčka při práci, pokaždé bych se k němu s chutí přidala. Myslím, že i Jeníček, toto učení bere jako zábavnou hru a poslední dobou si všímám, že se pravidelně u úloh usmívá.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou fajn pomůcky, Amelie. Vypadá to, že Jeníčka skládání baví a jde mu to docela dobře!

    OdpovědětVymazat
  4. TO jsou tak hezký fotky, když se Jeníček soustředí a ještě k tomu se usmívá. Zdá se mi, že těch, kde má pusu dokořán a oči plné slz je poslední dobou míň. Je to tak? Pokud ano, je to fajn a moc ti to přeju.

    OdpovědětVymazat
  5. Skládání obrázků mě taky moc bavilo, když jsem byla malá. Nesměly být ale moc těžké, obří puzzle nemusím doteď. Jenda je šikovný a naprosto chápu, jak se Ti ulevilo, když jsi našla ten obchůdek. Ať Jenda dál kvete :-)

    OdpovědětVymazat
  6. je šikovný, krásne to zložil a krásne fotky, hlavne tá posledná sa mi páči, kde sa usmieva! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...