úterý 26. června 2012

Loto se zvířátky


Loto se zvířátky Jenda moc rád nemá.


Ale za odměnu je ochoten chvíli spolupracovat.


Ukazuji mu prasátko, kohouta, ovečku....


...koníka, žábu nebo slona...


...a říkám mu, jaký zvuk to které zvířátko dělá..
Jenda mi u toho nadává: "Mamko zlá hnusná, nežikej to, to je tlapný..."
..ale já se nedám.


Kohout ho zaujal, tak mi ho nadšeně ukazoval.



Soustředil se asi minutu a půl, a pak odpadl.


Dělal, že spí...


...otáčel se ode mne...


...a nechtěl pokračovat.


Tak jsem mu slíbila, že smí najít už jen jeden obrázek...


...a bude konec "hry".


Můj nápad  se mu očividně zamlouval.
S úsměvem přiložil poslední zvířátko na podložku a vzal si odměnu.
Na tu nikdy nezapomene.

6 komentářů:

  1. Vždycky mě ty Jeníčkovy "opičárny" rozesmějou, je to kluk fikaný a ví, že když se spí, tak se nepracuje. :-)) Ty na něj Marcelko, ale vždycky vyzraješ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, je to chytrý a šikovný klučina :) Jen tak dál. Omlouvám se, že jsem se neozval, ale byl jsem mimo republiku bez připojení na net, takže to nešlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že víš, jak na Jeníčka vyzrát!

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je taky spolupráce za odměnu. No a přiznávám, že já se pak odměňuju taky. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...