pátek 1. června 2012

Počítání do tří


Je to asi půl roku zpátky, kdy nám paní z Rané péče půjčila počty do pěti.


Tehdy Jeníček vůbec netušil, co po něm chci.


Tentokrát jsme zkusili počítání do tří.


A šlo mu to parádně.


Na jedné straně jsou puntíky, na druhé jablka.


A Jenda má přiřadit stejný počet k sobě.


Jeden puntík a jedno jablíčko. Za odměnu lžička zmrzliny.


Dva puntíky - dvě jablka. A za odměnu lžička zmrzliny.


A poslední krok: tři puntíky a tři jablíčka.


Za odměnu samozřejmě lžička zmrzliny.


Měla jsem (a mám) z jeho pokroku velkou radost.
Ale bylo na něm vidět, že i sám je šťastný, protože (konečně) ví, CO se od něj očekává.
Mrož dělá zázraky. :-)


Přeji vám krásný víkend.
Jenda má 37,9 a zrovna usnul, snad to nebude nic vážného.

14 komentářů:

  1. Jestli je nachlazenej, na to je nejlepší zmrzlina. Zmrazí všechny viry a bakterie. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nachlazení to zatím nevypadá. A zmrzlinu dnes určitě nedostane.

      Vymazat
  2. Jeník je moc šikovný. A možná trošku mazaný - zdá se, že za zmrzlinku dokáže divy. :-)
    Přeji mu brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, Jeníček je veliký šikulka. :-) Hrozně moc se mi líbí, jakou má velikou radost! Člověk si pak říká, že to všechno za to stojí, že jo? ;-)
    Jo Mrož, tak za ten bych byla také schopná i salta metat a že salto neumím! :D
    Ono to počasí dvakrát nenahrává, naše Nika je také taková nijaká a mamča také. Tak hlavně, aby Jeníčkovi bylo brzy dobře.
    Já dnes otvírala (pomyslné) šampaňské, neboť po dlouhém učení nám Nika dnes řekla, že bonbón je žlutý a on žlutý byl!!!! Nika se učí mnohem hůře a pomaleji, Týnce to stačilo říci dvakrát třikrát a už to uměla. Ale chápu, nikdo nejsme stejný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik úsilí to stálo, než pochopil, co po něm chci, ale teď už zvládne i složitější počty. Stačilo jen pochopit princip.

      Vymazat
  4. Já mám teď taky nějakou virózu, asi něco řádí. Pobolívá mě v krku a mám teplotu jinak nic, žádná rýma, kašel. A angína to naštěstí není. Tak přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jendu asi taky bolí v krku, neřekne mi to, ale odmítá pít. Za celý den snědl půlku banánu a pití do něj rvu stříkačkou po malých dávkách... A odmítl jako odměnu čokoládu a to už je co říct.

      Vymazat
  5. Mrožasi dělá děti výkonějšími a chytřejšími :D Gratuluju Jeníčku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcelko!!
    Jendovi to jde krásně!!
    Taky bych si dala zmrzku!!
    Krásný víkend :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Mrože miluje i náš Marek a já ostatně taky.
    Doufám,že Jendu žádná velká nemoc nepostihne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že Mrož je oblíbený nejen u nás... Snad to nic nebude. Děti se z nemocí rychle vykřešou.

      Vymazat
  8. Gratuluju k Jeníčkovým početním úspěchům!
    Právě jsem dcerce taky měřila teplotu, má 39, tak jsem dala čípek a doufám, že bude ok. Nemoci dokážou člověka potrápit, tak ať se z toho ani u vás nic nevyklube!
    Bára

    OdpovědětVymazat
  9. Hned jsem si všimla, jak se Jenda hezky směje. A ono kvůli zmrzlině :-)
    Jinak mám pocit, že je to teď všude samá teplota. Asi řádí nějaké chřipky. I nás to postihlo. Držím palce a přeji Jendovi brzké uzdravení :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...