pátek 1. června 2012

Na lovu


Mám ráda déšť.

Jenda ne. Bojí se hlavně bouřky.


Ale má rád čas po dešti.



 To totiž  vyráží s čuníkem na lov hlemýžďů.
Kde jsou ty doby, kdy nestoupl na mokrou zem....


Dnes budou obrázky bez komentáře.


Není mi nejlíp....



...a budu se držet hesla:
 "Mlčeti zlato".

"Inter arma silent Musae - Mezi zbraněmi múzy mlčí..."



A tak mlčím.





Dnes je vlastně (už zase?!) pátek.


Ráno mě čekají odběry a potom návštěva paní z Rané péče...


Opatrujte se.


Opatrujte sebe, své zdraví, zdraví svých blízkých, ale i slova vycházející z úst.


Slovo jednou vyřčené již nelze vzít zpět...
Možná zapomenete, co jste v afektu řekli, ale druhou stranu "jedovatá" slova pálí v duši ještě hodně dlouho.


Přeji vám poklidný den a úsměv na tváři.

24 komentářů:

  1. Taky miluju déšť a já teda i bouřky :-) Luki to taky nemá rád, ale stejně jako Jeník miluje čas po dešti, jenom z jiných důvodů, nesbírá žádné zvířátka, ale jenom a prostě se mu líp dýchá :-) a jak koukám teď po ránu ven, dneska budeme sice odsávat asi nonstop, ale plíce budou krásně vlhké :-))
    Tak ať je rychleji lííííp :-)
    Pokud možno krásný den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm,takže návštěva neprobíhá v mírumilovné atmosféře, to je mi opravdu moc líto.Ostrá slova zabolí nejvíc od těch nejbližších...
    Vidím,že máte na zahradě hodně hlemýžďů, u nás jsou to spíš ti škaredí slimáci,co požírají všechno,na co přijdou.
    Přeju pěkný den a posílám alespoň virtuální pohlazení...

    OdpovědětVymazat
  3. Celé to dnes vyznívá smutně, copak, babička řádí? To máš jedno, však ona zas vysmaží domů;-) Dětem přeju hezký MDD :-) pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Amélie, přeji krásný pátek a posílám obětí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, ať je zas brzy líp ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Marci, tak koukám, že se to na Tebe sesypalo.
    Řekla bych, že je to kombinace babičky,manžela a asi Tě opět bolí noha, viď ?
    Držím Ti palce, vydrž, bude lépe.
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taková trošku vražedná kombinace. Vím, že bude líp. To byla jen taková malá noční indispozice. Díky, Míšo.

      Vymazat
  7. Po každém špatném dni přijde lepší, po každé bouřce se vyjasní. A těch slunných dní je určitě víc než těch pochmurných.

    OdpovědětVymazat
  8. Babička je ze tvé strany, nebo od manžela? Je mi podezřelé, že si tak notují. Slova opravdu dokážou hodně zranit a i když by je člověk pak rád vzal zpátky, jednou vyřčená, už nevrátí ani párem koňů. Ne nadarmo se říká - mluviti stříbro, mlčeti, zlato.
    Jeníček, nejen, že se nebojí mokra, ale ani mu nedělá problém, vzít do ruky šnečka. Je to kabrňák. Přeji, hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje babička.
      Ano, Jenda vezme šneka do ruky. Bojí se sice mnoha věcí, ale hlemýžďů ne...sáhne na mokré listy, šlápne na mokrou zem, poodrhne mokré stonky...je úžasnej.

      Vymazat
  9. Je prima pozorovat ona stvoření s vlastním domečkem na zádech. Jeníkovi se vůbec nedivím, taky jsem je sbíral. :)
    Přeji Ti, ať zbraně brzy utichnou a vrátí se jakás takás pohoda. I já si dovolím Ti poslat objetí.
    Hezký den, Amelko!

    OdpovědětVymazat
  10. Marci, na manzela se uplne vykasli, a rikej si, ze babicka uz za pet dni (nebo za kolik) odjede, pokud je tedy tohle ten duvod. a nemohla by ti prijet na pomoc tvoje maminka? ze by alespon tu babicku trochu "zpacifikovala". *Misa J.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marci.I Tobě přeji krásný den a hlavně celý víkend.Drž se.Dnes je den dětí tak posílám pozdrav i Těm tvým dětičkám.Pěkně si to užijte i když jak jsi už několikrát psala víkendy moc nemusíš a s babičkou za zády to musí platit dvojnásob.Tak pevné nervy a hlavně sluníčko do Tvé dušičky posílám.Hela Prostějov

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníček si to užíval. Mějte se hezky a nezapomeň, že špatné dny jsou znamením toho, že zase příjdou ty hezké chvíle. Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
  13. Já také miluji déšť i bouřku, můj bráška bouřku vyloženě nesnáší a to už od dětství. Nesnáší ty rány, já při bouřce vždy usínám! :-)
    Jůůů, to máte ale šnečků. :-) Fotky jsou úžasné, tu vůni po dešti cítím až domů. :-) U nás před chvilkou také pršelo a vždy, když jsem s mamčou byla venku, samozřejmě, že jsme neměli deštník, ale i tak jsem si to užívala. :-)
    Doufám, že je ti už lépe. :-) A přeji vám mnoho zdraví a síly. :-) S tím vyřčením slova máš pravdu. Já jsem v mnoha věcech po tátovi, tudíž i vztekloun a ke všemu výbušný vztekloun a dříve jsem dokázala slovem ublížit. Jenže člověk po určitých zkušenostech hodně přehodnotí a teď si na to dávám pozor a když mě zase chytá amok, tak se seberu a jdu do vedlejší místnosti, nejčastěji za Dobbym (králík) a tam mě vztek přejde a pak se vrátím a vše řeším v klidu, samozřejmě, že občas to člověku ujede, ale mám zase vlastnost po mamce, umím se omluvit. Ještě že tak. :-)

    To mi řekni, proč se děti bojí deště? I naše holky, když prší a ony nemají deštník nebo pláštěnku, tak jsou z toho na mrtvici.

    OdpovědětVymazat
  14. Marci - zrovna jsem si na Tebe ráno vzpomněla... když jsme šli s Domiškem a Matesem na bez, taky bylo po dešti. Pořád jsem koukala kam mi DOmiš odjíždí na odrážedle, kam mi odbíhá Mates a kde se dá dobře dostat k bezu a zašlápla jsem pár šneků....
    Tak se drž, ať zbytek návštěvy ustojíš

    OdpovědětVymazat
  15. Marci, doufám, že je ti už lépe. Moc držím pěsti, ať je vše lepší, zdraví, pohodu. Slova opravdu umí hodně ublížit a je lepší občas mlčet, než říct něco zlého. Myslím na vás, děkuji za podporu při mém sporu, vše dobře dopadlo :)) a věřím, že díky tobě a spousty dobrých duší,co při mě stály!! Tobě držím pěstičky, objímám. Ajka

    OdpovědětVymazat
  16. Taky máme v oblibě šeky, ted já zas až tolik ne ale Šárče jo:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...