čtvrtek 28. června 2012

Puzzle - čísla


Čísla a puntíky má Jenda rád.


Puzzle ze tří kousků vcelku dobře zvládá.


Když neví, spočítá si puntíky.



Občas si nevěděl rady, ale nechal si poradit.


Učím ho, aby si řekl, když potřebuje pomoct či poradit...


..a začíná se mi to dařit.


Místo ječení a zahazování kartiček se Jenda zeptá, jak to má být.





Největší potíže mu dělalo číslo pět...



Ne a ne se to povést...


Nakonec jsem to dokončila já.


Ale většinu čísel zvládl Jeníček sám.


Odměna a budík, dvě důležité pomůcky v boji s autismem...


Nakonec uklidit kartičky a máme hotovo.


Přeji vám nádherný den plný lásky a úsměvů...
...a děkuji vám za váš čas. Jsem ráda, že někoho ty moje články zajímají.

A jen tak mimochodem...
Včera jsem skončila rehabilitace. Měla jsem je za těch 10 měsíců napsané několikrát, ale z nedostatku hlídání poukaz dvakrát propadl.
A nedávno jsem si řekla, že je čas myslet konečně na sebe...
Jednou hlídala tchýně, několikrát maminka, dvakrát brácha a včera Šárka.
Uvidíme, zda to k něčemu bude.
Stále jsem na 6-8 tabletkách denně od bolestí, ale asi před 2-3 týdny jsem odbourala opiáty, tak snad se blýská na lepší časy.

7 komentářů:

  1. No konečně i pokrok u Tebe :) že Ti konečně došlo že i Tvoje zdraví je důležité ;) A vidíš,svět se nezbořil,když hlídal někdo za Tebe...Mám za Tebe radost s těmi opiáty,já se jich snad nezbavím :(

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám velkou gratulaci! Nejen k dalšímu Jendovu pokroku,ale hlavně k pokroku Tvému!Moc přeju, aby se Tvé zdraví lepšilo ne krůčky,ale většími kroky!A je moc dobře,že jsi tu rehabilitaci už neodkládala.K opiátům nemám co říct,osobní zkušenost (naštěstí) chybí,ale je mi jasné,že pokud to jde bez nich, je to další výhra.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcí,
    mám také velkou radost , že po těch všech dlouhých měsících už nemusíš brát opiáty a podařilo se ti snížit i ostatní léky :-)
    Jeníček je velký šikula a tvá snaha je vidět z každého příspěvku :-)
    Zítra už začínají prázdniny a u Vás doma , to bude zase všechno složitější .
    Moc bych ti přála , aby jste je všichni měli co možná nejpohodovější, aby jsi i ty mohla mít pár dní dovolený .
    A hlavně už žádné nemocnice !
    Posílám ti velikánskou 1* za to jaká jsi :-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, to je krasne pozitivni clanek. Moc me tesi, ze Jenda dela takoveto pokroky a ze je i tobe lepe. Opravdu se u vas blizka na lepsi casy a to vam moc preji. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím po delší době. Těší mě , že je Ti alespoň o malinko lépe. Jeníček je šikulka a umět so říci o pomoc by se měl naučit každý. Spousta lidí tohle nedovede a plácá se v problémech, nebo před nimi uteče.

    OdpovědětVymazat
  6. držím ti psty, aby si sa veľmi skoro vyzdravila :D aj tebe pekný a usmievavý deň... :D pozdrav Jeníčka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeníček dělá úžasné pokroky, počítá puntíky, začíná mu to vše do sebe zapadat. Taky díky láskyplné péči, kterou mu dáváte, dělá pokroky i v sociální oblasti. Skvělá práce. Jinak přeji brzké uzdravení. Léky na tlumení bolesti mají spoustu vedlejších účinků, tak doufám, že se vše spraví. Přeju Ti to od srdce.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...