sobota 9. června 2012

Strukturované úkoly


Jeníček má rád strukturované úkoly na suchý zip.


Přesně ví, co má dělat.
Auta a dopravní prostředky má rád, takže neprotestuje, když má úkol splnit.


Za čokoládová písmenka pracuje moc rád.



Ještě jsme procvičili barvy...


A zkoušíme pojmy menší a větší.


Občas se mu podaří otočit šipku správně a když ne, nevadí, maminka přece poradí.


Procvičujeme slovní zásobu a snažím se, aby při mluvení neměl dudlíka.



Občas mi to projde bez řečí, někdy má připomínky, ale chci docílit toho, aby na úkoly dudlíka neměl.


Barvy mu jdou dobře.
Zelená žába, červená jahoda....


 Jeníček začíná občas používat barvy správně... a řekne "zelená, modrá, žlutá..."
Ale většinou používá ta svá pojmenování...jako třešinka, jako travička, jako sluníčko, jako čuník...


Tento domeček před třemi měsíci nezvládl.


Tehdy si nenechal poradit a šel okamžitě do afektu.


Teď to sice nezvládl sám, nevěděl jak na to...


...ale nechal si poradit, JAK to má dělat.
A to je paráda.
Jeníček mi dělá radost. Ne že by nebyly afekty. Jsou a docela často, ale už s nimi umíme pracovat ...

Přeji vám krásný den a slunce v duši.

14 komentářů:

  1. Mám moc ráda,když jsou tvé články pozitivně naladěné.A aby taky nebyly,když Jeníček dělá pokroky.Je to šikula s neskonale trpělivou a laskavou maminkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten domeček pro zvířátka, jsem se byla podívat do staršího článku, protože jsem taky nechápala v čem spočíval úkol. Už to vím a jsem moc ráda, že to ví i Jeníček. Tentokrát přistoupil na spolupráci, zvířátka zabydlil a podle výrazu ve tvářičce vidím, že měl z práce i potěšení. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je šikovný. Moc pěkně si hraje a jde mu poznávání úkolů. Líbilo se mi, jak pomáhal při přípravě pohoštění.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, pěkně vám to spolu jde ... Jenda je šikula. Peji oběma hezký zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooooj!!!
    To je paráda!!
    Já mám radost, že Ty máš radost!!!
    A Jeníkovi to šlo parádně!!
    Mějte krásný víkend :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček je šikula a ty jsi báááječná a hlavně obdivuhodně trpělivá mamča.:-)
    Krásný sobotní večer ti přeji.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že Jeníček dělá skutečné pokroky, což je moc dobře. Hezký zbytek víkendu.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to šikula. Držím moc palečky ve všech dalších pokrocích. Když tak prohlížím Tvé příspěvky, rozhodně jsou velmi patrné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček vypadá velmi soustředěně, je vidět že dělá pokroky. Moc gratuluju a přeju příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. I tobě Amélko...krásný zbytek víkendu :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Amálko nebyla jsem chvíli na Tvém blogu, a teď vidím jaké dělá Jeníček pokroky.Je vidět jak moc se mu věnuješ, a jde to poznat. Přeji Tobě pevné nervy, a Jendovi aby se mu dařilo.

    OdpovědětVymazat
  12. Je bajecne cist pozitivni clanky a radovat se nad tim, jak rychle ted Jenik postupuje vpred. To je vsechno tvoje zasluha, moje draha, tvoje tvrda prace, pile a vytrvalost. Jsi uzasna maminka. Tvoje deti maji velke stesti. =)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...