středa 13. června 2012

Úkoly z OSKOLY - pexeso a tvary


Dnes vám ukážeme další úkoly objednané ze stránek OSKOLY.


Pexeso Jenda moc nemusí, ale tohle ho baví.


Hledá stejné obrázky a neprotestuje.


Bodejť - za čokoládu bych pexeso hrála i já.


Tvary se mu moc nevedou.
Zvláštní je, že to nějak složí a je mu úplně JEDNO, že to není dobře.


Na požádání pak zkusí úkol opravit a pokud to nejde, tak mu poradím.


Zvládl kruh, hvězdu....
...obojí na druhý pokus.


Obdélníček byl asi největší "oříšek".


Chvilka pekelného soustředění....


Jendovi se to nedařilo, ale měl dost trpělivosti zkoušet to znovu...


Nevyšel třetí ani čtvrtý pokus....


....ale nakonec se (společnými silami) zadařilo.

Čokoládová písmenka jsou silnou motivací. Za ty Jenda dělá i to, co by jindy nedělal.


Červený čtverec  zvládl docela rychle - asi na druhý pokus.





Modrý trojúhelník se mu líbil a dokonce se u toho usmíval.


Srdíčko mu nejde, ale i to se brzy naučí složit.


Žádný učený přece z nebe nespadl.



Opakování je matka moudrosti.
Za pár dnů to zkusíme znovu.
A třeba mu to půjde líp.


3 komentáře:

  1. No ten obdélníček opravdu je trochu zrádný - každá strana jiná. Ale Jeník mi přijde docela klidný u tak náročné "práce". Od doby, co sleduji Tvůj blog na mě působí takový vyrovnanější a vyzrálejší. Je vidět, že Tvá trpělivost a zásadovost na něj má dobrý vliv - jsi opravdu dobrá máma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že konečně pochopil, že vztekáním (u mě) NIČEHO nedosáhne. Klidně ho překročím a jdu si dál po své práci nebo do jiné místnosti.
      V tomhle jsem tvrdá a zásadová. Vztek na mě neplatí. Za ty 3 roky intenzívní práce už pochopil, že úkol dodělat MUSÍ a že přes to nejede vlak. :-)
      (Já taky pracuji a často mě to nebaví..) a on za to ještě dostává odměnu, což je vlastně příjemné.
      Tak proč 2-3 minuty nepracovat? Byl by sám proti sobě. JINDY bonbóny a čokoládu nedostane, jen za úkoly.
      A nejvíc mě dojímá, když sám přijde a říká: "Maminko, já ci úkol!" :-)

      Vymazat
  2. Třeba se mu neobvyklé tvary víc líbí. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...