pátek 15. června 2012

Strukturované úkoly - puzzle a přiřazování


Puzzle ze dvou obrázků jde Jeníčkovi hezky.


Puzzle objednané v OSKOLE se mu líbí.


Tentokrát skládal zvířátka.


Myška, medvěd, pes, opice, prasátko a kočička.


Ani jednou nezaváhal.


I když má teď iPad a tam zvládne složitější věci, přesto si ho i nadále přidržím u papírových a dřevěných úkolů.


Procvičuje si motoriku prstů a nedělá pořád jeden a týž pohyb jako na počítači.


Pěkně si to po sobě uklidil...


Druhým úkolem bylo přiřazování obrázků.


Kdo potřebuje tenisovou raketu...


...kdo fotbalový míč nebo lyže...


..a kdo draka....


Sám by to nezvládl, ale s mojí nápovědou se zadařilo.


Do třetího úkolu už se Jendovi nechtělo.


Odmítal pracovat....


Ale po několikerém naléhání a slíbení odměny úkol vypracoval.


A zase s mojí pomocí.
Samotnému mu to nejde.


Do deště jsou holinky....


...na běhání tenisky a  na doma bačkůrky...¨
Ani to nebolelo...

6 komentářů:

  1. Jeník je moooc šikovný:-))) Ten druhý úkol je super-taky bychom potřebovali něco podobného sehnat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to oscanováno z knihy Obrázky do školky...zalaminováno a roztříháno, podlepeno samolepícím suchým zipem. :-)

      Vymazat
  2. Jasně, že nebolelo a když k tomu maminka hezky vypráví a nenápadně napovídá, úkoly jsou splněné raz dva. Hezký, večer! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ami už jsem se lekla,že jsi na mne zanevřela :-) Já si stále nemohu zvyknout, že mi od tebe už nechodí připomínky, až jsem se lekla,že se něco stalo. Děkuji za návštěvy a doufám, že budeš už s tou zatrápenou nohou mít klid. Moc tě zdravím a posílám mooooc síly a sluníčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, NEEE, nezanevřela jsem na TEBE, na NIKOHO. Já jen nestíhám. Promiň.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...