sobota 16. června 2012

Na zahradě s bublifukem


Jendu baví bublifuk.


Nic nového. Bavil ho i loni.


Sám foukat neumí....


..ale ničit bubliny se mu líbí.


Pobíhá po zahradě a vypadá šťastně a spokojeně.


Snaží se zaplácnout bubliny rukama, hakisakem nebo něčím jiným.




Musím na něj dávat pozor, protože chce bubliny jíst.


Propíchnout je prstíkem klidně může.


Ale vyplazovat jazyk a chytat bubliny do pusy ne...



A tak když vidím, že Jenda zlobí, tak musím hru ukončit.


Většinou si po dobrém nedá říct.


Fotky jsou asi měsíc staré.


Nestíhám přetáhnout fotky z foťáku do notebooku, a tak musím vzít zavděk archívem...


Ale tam je fotek pořád dost.



Přeji vám krásný víkend a ať vás nic netrápí.
Já budu s dětmi sama doma.


Manžel si jede na výlet na Lysou horu, takže o něm celý den neuslyšíme.
Má to totiž kapánek z ruky...



Mějte se nádherně a sluníčkově.

14 komentářů:

  1. Jé, tak si ten dnešek krásně UŽIJTE :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Na jednom snímku vidím, jak má Jeníček bublinku v puse, samozřejmně, že se saponát do pusy nedává, ale ta fotka je úžasná momentka, něco takového, jsem ještě neviděla. To by snad chtělo poslat do nějaké soutěže. ;-) Měj s dětmi hezký den a užijte si ho v klidu a pohodě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě ta fotka zaujala. Sama jsem nevěděla, co se mi podařilo vyfotit, zjistila jsem to až doma u notebooku.

      Vymazat
  3. Ahoj Marcelko!!
    Fotky s bublinami jsou úžasné,
    jsou krásně duhové!!
    Hezky si užívejte :o)
    Krásný víkend ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Je to jen mýdlo a tak bych mu to i dopřál. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi optimista. :-P Tak si dej taky. :-P
      Asi před 2 lety bublifuk vypil, volala jsem na toxikologii a pak několikrát zvracel. Asi nic příjemného.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, opravdu to vypadá,jakoby Jenda dělal bubliny pusou :D
    Bublifuk baví asi všechny děti.
    Přeju krásný a klidný víkend, užijte si ho!

    OdpovědětVymazat
  6. Bublinky jsou super věc, i já je mám ráda a když se chci odreagovat, někdy po něm taky sáhnu a jdu si foukat bublinky.::) A Jeník při foukání, tedy vlastně praskání bublinek vypadá opravdu velmi šťastně..:) A to aby je praskal pusou ho snad brzy přejde..

    OdpovědětVymazat
  7. Bublinky Jendu přenáší do přístavu snů. Možná se podobají myšlenkám, které chce chytit. Ale myslím, že tímhle vším dává najevo, jak Tě má moc rád :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle jsme taky s jedním capartem honili bublinky. A foukat nám pomáhal vítr. Stačilo jen vytáhnout bublifuk ven... :)
    Jeníka to evidentně baví. Však je to takový malý zázrak, taková bublinka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeee, no to je krasa...nadherne momentky a musim se smat, bo i ja nemam rada, kdyz Ti moji cvrckove 2 a 5 let chytajou bublinky do pusy o:-)))))))))))))), ale rikam si, no, tak jednou za tyden to prezijeme o:-))) Mojakm, papa...

    OdpovědětVymazat
  10. Ja se bublinam a bublifukum venuju uz skoro 4 roky a dokonce mi to (bohuzel jen nekdy) vydelava slusny prachy. A neni to zadna sranda delat to poradne. Ale kvuli tomu to sem nepisu - chtel jsem se podelit o jeden postreh, co jsem slysel uz pred delsim casem: "Bublinky maji nejakou silu srovnatelnou s LSD."

    Neni to z moji hlavy (prohlasil to nejakej opilec, kterymu se to libilo,) ale kdyz uz i policajti nahani ty moje metrovy (i vetsi) bubliny autem a este se u toho chechtaji stejne, jako decka ktery si na tom mym stanovisti nalezite uzivaji o neco pozdeji, tak to asi nedelam tak spatne. A proto to taky delam - pro zabavu svoji i druhejch.

    Bublinky pritahujou skoro vsechny lidi uplne stejne bez ohloedu na puvod, pohlavi, vek... Vyjimky se sice najdou, jenze takovejm bych za jinejch okolnosti (vetsinou) asi ani nedal cigaro.

    Abych jen nekecal, tak aspon nalinkuju nejaky obrazky:

    http://farm9.static.flickr.com/8515/8488632795_6f39557198_m.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-LWYMgaKFc14/UGjCM-JTExI/AAAAAAAAABo/c6b0Uot7Fnc/s1600/_DSC4158_ed.jpg
    http://www.fotolibre.org/albums/userpics/10076/_MG_9083.jpg
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxyearoPpr1qabdbzo1_500.jpg

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...