sobota 30. června 2012

Nechci kraťasy


Venku je horko, že by to jednoho zničilo a Jenda se nesvlékne.


Dnes jsme měli na zahradě "tradičně" švagra, tchána a tchýni na pivě, a tudíž Jenda z domu na zahradu nevylezl.


Ale i doma nám bylo horko. Kraťasy Jenda odmítá, ale když jsem ho přebalovala, "nenápadně" jsem mu je dala...říkala jsem si, že mi to třeba projde.
Neprošlo.
Jenda se rozčiloval. Říkal, že jsem mu dala "malý kalhoty, ať mu dám velký, že je nohatej"... :-)
Tahal za kraťasy a nadával mi.


Ukazoval mi, JAK dlouhé ty kalhoty musí být.


Vyplazoval na mě jazyk...


...a dělal různé opičárny.


Dala jsem ho do postele s iPadem a říkala jsem si, že třeba na kraťasy zapomene...


Ale iPad ho v tu chvíli vůbec nezajímal.


Ječel jak na lesy....


Chvíli jsem ho nechala být. Pořád jsem si myslela, že přestane, vždyť i loni nakonec kraťasy nosil.


A Jenda mě převezl.



Když viděl, že se  k ničemu nemám, tak si kraťasy sundal sám...



Měl radost, že se mu to povedlo.


...a nakonec je po mně hodil ....


Nadále vřískal, ale neuronil u toho jedinou slzu.


Pořád dokola vyžadoval "dlouhé kalhoty"...


A tak pro klid duše jeho i mé, jsem pro ně nakonec došla.


Nevím, jestli se nezbláznil teploměr, ale u nás dnes ukazoval 38 st. Celsia.
A Jenda se bude nadále pařit v teplácích...¨


Když dostal dlouhé kalhoty, bylo z něj zase relativně klidné dítko.

A hlavně nezapomínat na pitný režim. Něco vypije z láhve, ale několikrát za den za ním běhám se stříkačkou a s vodou....

11 komentářů:

  1. A třeba tříčtrvteční kalhoty by neakceptoval?

    Viktor.

    OdpovědětVymazat
  2. A nebo nějaké pláťáky,prostě jemné plátno,které profukuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáš to lehký. Ale asi to horko snáší dobře, zřejmě mu nevadí tolik jako pocit, že má holé nohy, když je nemá mít holé...
    Třeba si ještě dá říct, jiný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Když mu dlouhé kalhoty nevadí, tak ho nech. V ulicích žasnu, kolik lidí je má...

    OdpovědětVymazat
  5. Ono se to pomalu podá, věřím, že i s tím si jednou poradíš:-D
    Přeji poklidnější dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že i s tím si jednou poradíš:-D
    Přeji poklidné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  7. šortky měl krásné..
    mě tak napadlo, zda by si nevzal nějaké, na kterých by byl kamarád čuník. Nebo čuníkovi obléct taky šortky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přečetla jsem si i předcházející článek a v jeho světle, jsou ty kraťasy úplná prkotina. A navíc se ukázalo, jak Jeníček když chce, se dokáže sám svléknout. ;-) Snad se najde nějaká zpřízněná duše, která ti na prazdniny pomůže s dětmi, moc bych Elišce přála, nějakou prima kamarádku.

    OdpovědětVymazat
  9. Nu, koneckocnů i já někdy nosím takhle v teplu doma ponožky, špatně se mi prokrvují končetiny :) tak třeba mu to taky nevadí, jestli je stejná zmrzlina jako já :) samozřejmě, vím, že tu nejde o tohle, jako spíš o ten zvyk nosit dlouhé kalhoty, ale tak doufám mu to doopravdy nevadí, sama to znám, taky si ze mě občas lidi klepou na čelo

    OdpovědětVymazat
  10. U nás je to to samé, Honza odmítá oblíkat mikiny, bundy, čepice, takže teď moc nechodíme ani ven, jelikož tomu předchází takovej afekt, že na to nemám kolikrát sílu, když přestává dýchat,jakmile mu to obléknu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...