středa 6. února 2013

Počítáme do pěti



Paní z Rané péče donesla nějaké úkoly.



Jenda z nich moc nadšený nebyl.


Chvíli protestoval, mračil se a nadával...



...ale nakonec jsme to zvládli.


 Pejsky, lodě, děti ap. jsem spočítala já...(Jeníčkovi se totiž počítat nechtělo)
....  Jenda pak udělal puntíky a  spojil to s příslušným obrázkem.


I když velmi nerad.





Ukazovala jsem mu příslušný počet na ruce a on se otáčel...


Tohle mu moc nešlo.


Ale co Jenda neví, maminka ochotně napoví a úkol je za chvíli hotový.



Dole měl udělat tolik čárek, KOLIK je na obrázku věcí, ale čárky Jeníčkovi nešly...


..a tak dělal kolečka.
Je z jiných úkolů zvyklý dělat kolečka a změna se mu nelíbila.


3 komentáře:

  1. Tady je odkaz na ten článeček kde jsem dala odkazy na tvé blogy.
    http://blogosvet.blog.cz/1302/zajimave-blogy-na-bloggeru
    Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. Čárky nebo kolečka... hlavní je princip a ten Jeníček zvládnul! A myslím, že dnes vám to pěkně šlo...

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu, že se Jeníčkovi nechce dělat úkoly, ale vždyť ono mu to jde!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...