čtvrtek 21. února 2013

Lunch box


Tuhle hru měl dostat Jeníček nedávno k narozeninám.



Věděla jsem, že by se mu ten DÁREK nelíbil a že bych ho naštvala, tak jsem si ji nechala na příhodnější dobu.


Néé že bych ho tentokrát nenaštvala, ale tehdy jsem mu nechtěla zkazit narozeniny.



Nejdřív se mu nechtělo pracovat....



..otáčel se a dělal lumpárny...





...pak dostal záchvat smíchu....




...ale já jsem trpělivě čekala, až se uráčí....


Už dávno ví, že se mnou nehne.



Úkol se musí dodělat, ač chce nebo nechce.
A on většinou NECHCE.




Měl roztřídit, co patří do modrého boxu a co do oranžového.





V modré krabičce je banán, jogurt s jahodama, jablečný džus, okurky, pizza....


...a v té druhé např. vajíčka, hroznové víno, maso nebo mléko....
NIC co by nezvládl.

2 komentáře:

  1. Taky bych potřeboval dokončovat úkoly ať chci nebo nechci a nemám kolem sebe nikoho, kdo by mě přesvědčil ať už po dobrém, nebo lehkým nátlakem - zdá se, že hrubý nátlak nepoužíváš.
    Třeba bys mě mohla adoptovat?

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to je krásná hra! A nejsou tam lidi :-) Nakonec to Jeník ale zvládl, to se mu jenom nechtělo :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...