sobota 9. února 2013

Stíny - domečky



Stíny Jeníček zvládá už dlouho...


...a tak mě překvapilo, že u úkolu začal vyvádět.


Ječel a odmítal přikládat kartičky na předlohu.


Tento úkol nám nedávno půjčila paní z Rané péče, byl pro něj tedy nový, ale podobné jsme dříve dělávali.


Jenda měl přiložit jen šest kartiček.


 Chvíli jsem přemýšlela, co mu vadí a co se mu asi nelíbí....


...a pak jsem přikryla horní polovinu obrázků.



Možná pro něj bylo těžké rozhodnout se, zda kartičky bude dávat nahoru nebo dolů.



Ještě chvíli pofňukával...



...ale pak se odhodlal a úkol v klidu dokončil.


 Zasloužená odměna nesměla chybět.


4 komentáře:

  1. Dobrý den,
    kolik podobných krátkých úkolů Jenda za den zvládne je jich více a nebo jen tento jeden ?
    Hezký den Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když nemá náladu, tak alespoň jeden nebo dva (z donucení), pokud je v pohodě, tak cca pět až deset.

      Vymazat
  2. V Levných knihách prodávají různé aktivity knížky pro děti, jsou tam také stíny, spojovačky, hledání rozdílů, písmenka, čísla. Kupuju malému a moc se mu to líbí, pak třebas za odměnu stříháme a lepíme něco z těchto knížek a je spokojený. Do toho miluje učení na různých počítač. softwarech pro děti, máte tablet, bude to něco podobného. Ale ta papírová forma se mu líbí právě v těchto barevných knihách a sešitech pro děti a stojí to kolem 30 - 40 Kč. Tak to je jen takový tip, jestli by třeba Jeník radši nespolupracoval na takovýchto úkolech, třeba by mu to také přišlo více zábavné.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mu nakupuji "věci" v Levných knihách, takže i tohle patří do "každodenního" učení. Ale nepatří to k jeho oblíbeným činnostem.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...