sobota 9. února 2013

Soustředění při hře


Při hře na iPadu, kdy Jenda pěstuje zeleninu, jsem si všimla, jak tuto hru hraje "celým tělem".



Po každém kliknutí (zasadit semínka, zalít, postříkat škůdce, sklidit zeleninu, uvařit ji, vybrat si jiný druh...ap.) se Jenda zakousne do ruky, přivře oči, zatne pěst druhé ruky a celý sebou zatřese....







Za jednu hru tedy alespoň padesátkrát...







Při jiné hře pro změnu když se mu něco povede, tak po každém kliknutí vyskočí a třepe ručičkama, takže i na dálku, i když nevidím na iPad, tak poznám, co dělá....






A čuník samozřejmě nesmí chybět...


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Čuník nesmí nikde chybět. Ale naštěstí se mnou nechodí na záchod.

      Vymazat
  2. Páni, to je soustředění. Občas se také přistihnu, že se mi přední řezáky zarývají do prstu. A zůstalo mi to doteď :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je celkem normální :-). Míša (a vlastně i já) to děláme taky :-). To dobrodružství a napětí ze hry, člověka úplně pohltí.

    OdpovědětVymazat
  4. A co takhle zasadit v realitě fazoli,či hrách do květináče ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušeli jsme, ale na Jendu to trvá moc dlouho. Nemá trpělivost. Brzy budeme sázet velikonoční osení.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...