pondělí 4. února 2013

Hledání rozdílů


Jenda se naučil hledat rozdíly a docela ho to baví.







Poctivě každý den pracuje, i když se mu často nechce.



Většinou pozná, co do řady nepatří....


...a odměna ho nemine.








 Dnes tu byla paní z Rané péče. Jenda před ní pokaždé utíká do ložnice, a tak si paní povídá jen se mnou.
Jsem za to ráda.
Je to (téměř) jediná návštěva, která sem chodí.
Nebýt jí (mamky a bráchy), tak málem nepromluvím s živou duší.
Připadám si, jako bych bydlela na konci světa a ono to tak není.
Jsem vděčná za blog, za vaše komenbtáře, za maily. Dává mi to "falešný", ale hřejivý pocit, že jsem mezi LIDMI, že nejsem sama.
Děkuju.
 Jsem ráda, že vás mám.



Paní z Rané péče pokaždé přiveze nějaké hračky na zapůjčení. Jsem za to ráda.
Všechno je drahé a člověk nemá na to, aby kupoval stále nové a nové materiály podporující vývoj dítěte.


Holky mají prázdniny, jsou tedy od pátku doma.
Hladila hluku se zvýšila na dvojnásobnou úroveň a moje dcery jsou na mě naštvané, protože se snažím jejich pubertální nápady a výlevy nějak "koriovat" a vysvětlit jim, jak by se měly chovat za pár týdnů v "paneláku".
Dokonce jsem se dozvěděla, že jsem trapná.

S dětmi pubertálního věku je děsná "legrace".
Někdy mám pocit, že bych si měla zarezervovat místo v psychiatrické léčebně...
..a pevně doufám, že jejich puberta nebude trvat dlouho....

11 komentářů:

  1. Teší ma, že Jeníček takto na sebe pracuje a ty mu pomáhaš :)
    Určite je skvelé, že k vám tá paní z rannej péče chodí :) Neskôr pred ňou už ani Jenda nebude utekať :)
    No a kedže ja sama teraz prechádzam pubertou :D viem asi, ako sa cítiš, pretože vidím, ako sa chová ku mne moja mamka :D :D Tiež nemá nevy na moje nápady... ked som jej povedala o piercingu a tetovaní, skoro odpadla :D chcela som ísť ešte na jeden koncert, ale zakázala mi to :( je to škoda...
    A neboj sa :) mňa tu máte vždy a ak sa chceš pozhovárať, som na blogu FB a aj e-maili ;) viem, že je veľký rozdiel medzi e-mailmi a normálných dialógoch ale inak ti pomôcť nemôžem :/
    Tak sa maj pekne a veľa úspechov a sily aby si zvldla pubertu svojích dcér ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie, moc tě zdravím, chodím sem k tobě často, i když pokaždé nezanechávám komentík. Musela bych se opakovat, jak moc tě obdivuju, za to, co všechno musíš zvládat. Ale musím taky napsat, že vidím, že Jeníček dělá pokroky. Vypadá teď při řešení zadaných úkolů velmi soustředěně a daří se mu. S dospívajícími dětmi je opravdu "legrace" a uslyšíš ještě jiné věci, než to, že jsi trapná, ale za chvilku to přejde a bude všechno v pořádku. Přeju tobě hodně sil a všem pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ami, puberta s člověkem dokáže pořádně zacloumat, ale vždyť tě holky milují jako nikoho na světě.
    Kdybych Jeníčkovi pomohla s hledáním rozdílů, mohla bych pak taky dostat odměnu? ;-)
    Ami, moc ti fandím, ale to už dávno víš.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélko,několikrát jsme si psali,Tvůj blog občas čtu.Jsi super,Jeníček dělá pokroky.Ale chtěla jsem napsat k tomu paneláku-pochopila jsem,že se rozvádíš,ale proč by jsi se stěhovala ty-se 3 dětmi a navíc s jedním vyžadující zvláštní péči?Ať se do paneláku odstěhuje Tvůj muž,děti ve své péči mít určitě nebude.Promiň za vsuvku,nějak mě to rozčílilo:)Jana s Filipkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, jestli je v paneláku větší problém to, že jste slyšet nebo slyšíte úplně všechny. Když sousedi seshora luxují, tak o tom vím. Když vedle v bytě na stejném patře něco předělávají, je to jak kdyby mi zapli vrtačku přímo u ucha. Když nahoře tahají nábytek, tušíte, že se sousedi o patro výš pustili do rekonstrukce. A to naštěstí nikdo na patře nemá malé miminko nebo pejska, který se rozhodne, že poté, co mu páníčkové odejdou do práce, spustí koncert. Vzhledem k tomu, že dopoledne bývám často doma a potřebuju se učit, bych asi byla poměrně záhy za Herodesa, kterého samozřejmě ta nebohá němá tvář hrozně irituje. (Když němá tvář už tři hodiny srdceryvně vyje...) Stěny jak z papíru, jak když mezi sebou nic nemáte.

      Vymazat
  5. Ahoj,
    Taky si myslím,že do paneláku by měl jít tvůj skoroexmanžel...
    Adina

    OdpovědětVymazat
  6. Maličká otázečka: bylas v jejich věku jiná ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ANO. TOHLE bych si k rodičům NIKDY nedovolila:-P

      Vymazat
    2. Kdyby byly uvědomělé, chápající a nikdy neodmlouvaly, tak by to snad ani nebyly pubertální slečny. :-) Uvidíte, že z tohohle vyrostou a pak z nich budou báječné mladé dámy, vychovala jste je skvěle a telecími léty si prostě projdeme všichni. :-)

      Vymazat
  7. Že jseš trapná? Tak to jsou tvý holky opravdu v pubertě. Nic nového pod sluncem! Asi pro svý děti jsou v určitém věku trapní všichni rodiče, i ti nejlepší... :-)
    A poznávání rozdílů Jeníčkovi opravdu jde. Tohle mě taky baví, objevila jsem na blogu Intuice jeden odkaz na celou sérii rozdílů v obrazech, bylo to bezva, i když občas jsem na to koukala jak tele na nový vrata a nemohla ten (většinou poslední) rozdíl najít... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi fotky, jak u toho Jeníček přemýšlí a dumá :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...