pondělí 11. února 2013

Šikovné básničky pro kluky a holčičky


Objevila jsem novou (a hlavně českou) hru na iPadu - ŠIKULKY.


Bohužel spousta her, které by se mi pro Jeníčka líbily, je placených.


Tentokrát jsme hráli "Šikovné básničky pro kluky a holčičky".
Ty další (zatím) nemáme zaplacené. Ale třeba i k nim se časem dopracujeme.



Jenda doplňuje obrázky.


Zatím volíme lehčí variantu a to doplňování čtyř kousků.


To šestikouskové puzzle si necháme na jindy.


Ani tak to Jendovi moc nejde.
Musím mu napovídat, jinak se naštve a s  hrou by brzy skončil.


Ale je chytrý a SÁM zjistil, že když zmáčkne žárovku, tak se mu ukáže pod obrázkem podklad a tak ví kam co má přiložit. Já jsem na to nepřišla.




(Vlastně na spoustu věcí jsem nepřišla...Utěšuju se, že je to tím, že se k iPadu moc nedostanu.
 Kolikrát Jendu obdivuju, co všechno zjistí. Sám zkouší nové hry, nikdo mu většinou nemusí říkat, jak se to hraje. Pokud je to něco, co ho baví, pak je nepřekonatelný. U jedné hry mě přímo FASCINUJE. Já jsem nahrála 11 tisíc a Jeníček 1,5 miliónu...)



Dokonce mu u aplikace "Šikulky" nevadí ani namluvené básničky, což je super.







A tak se každý večer v posteli společně "nenápadně" učíme.


Ty naučné aplikace totiž Jenda (většinou) sám nehraje. Rychle zjistí, kde se "UČÍ" a to ho nebaví...





12 komentářů:

  1. Jenda je šikovný :) a ty si šikovná mamička ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Hraje Jenda Pou?Tŕeba by ho to bavilo,jde o tamagochi,které krmí,hraje si s ním a tak.
    Jinak aplikace se dají na jeden účet použít až na 5 iPadů,tak když už neumíte stahovat zdarma se alespoň s někým domluvte a podělte se o náklady.
    Apple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pou neznám, podívám se. Spousta aplikací je zdarma, ale přijde mi, že ty naučné jsou většinou placené (nebo zdarma jen pár "levelů")

      Vymazat
    2. Ono jde u stahování o to,že šikovný hacker zvládne i placené aplikace stáhnout zdarma. :-)
      Apple

      Vymazat
    3. Aha, tak to nejsem a nikoho podobného neznám.

      Vymazat
  3. To je známá věc, že se děti na počítačích rychle učí. Myslím, že je to tím, že se nebojí. Nevím, jak ty, ale já když zkouším něco nového, tak se bojím něco zmáčknout, aby třeba omylem něco nezrušila, nebo neudělala nějakou jinou neplechu, zatímco děti jdou do všeho s vervou a elánem. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já se taky bojím, že něco vymažu nebo udělám špatně a nemám doma odborníka, co by mi s tím pak pomohl.

      Vymazat
  4. Marci zrovna dneska jsem si s iPadem hrála a už se Jeníkovi nedivím....je to super hračička. Chtěla jsem pro Honzíka tablet k narozkám, ale nakonec od nejstaršího syna po jeho slečně mám iPad a bomba. Myslím, že Honza bude nadšený. Jen taky musím mrknout jak funguje to stahování :-)Dneska jsem zrovna zkoušela stahovat nějaké Lego autíčka a ZOO...to je free a mohlo by to bavit i Jeníka. Zkus to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, iPad je skvělý. Chtěly by ho i holky. A já se jim nedivím. ZOO a LEGO hry hrál Jenda zpočátku, to si pamatuju. A 99 procent her máme zdarma (free).

      Vymazat
  5. Ty hry na iPadu jsou úžasné, zkoušely jsme podle vašeho návodu stáhnout hry, co tu máte, a Zi to moc bavilo....tedy až na to Emoce, ty netáhnou, podobně jako Jeníčka... Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK EMOCE jsme odložili a dlouho se k nim vracet nebudeme. Zkoušíme je nenápadně u kreslených pohádek nebo na kartičkách s holkama.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...