pondělí 18. února 2013

Říkadla Josefa Lady


Jenda  má pohádky na DVD zapnuté od rána do večera.


Když vidím potisící "Cestu do fantazie" nebo "Mrazíka", tak by mě ranila mrtvice.


Byla jsem ráda, že Jenda udělal změnu.


Oblíbil si Říkadla Josefa Lady.


Je to takové milé "povídání"  s hezkými obrázky.


Poprvé mi Jeníček udělal radost změnou "pohádky"...


¨...a podruhé tím, že si začal "zpívat" kousky říkadel.


Jenda je hyperaktivní a nevydrží chvíli v klidu.
Kolikrát skáče na motorce a dokola si opakuje:

- "Koza s cihličkou, já se bojím cihličky."
- "Kučelo, Kučelo, co to tady bučelo?!"
- "Kláva nebo bejk."
- "Holubička pláče, že jí sněd koláče."
- "Ňákej ďas to musel bejt."
- "Honza jde, nese pytel mouky."


Přijde mi to JAKO zázrak.
Jeníček "normálně" žádné básničky neříká a na POVEL už vůbec ne.

Vlastně ani nevím, ZDA nějakou básničku umí celou.... (myslím, že jo)
Tohle jeho "zpívání" si náležitě užívám.
Poprvé v jeho šesti letech slyším "kousky říkanek"....

10 komentářů:

  1. Jenda je šikula, asi vycítil,že je potřeba udělat Ti alespoň trochu radost a tak změnil repertoár.
    Hodně sil,Marcelko!

    OdpovědětVymazat
  2. Josef Lada má zřejmě říkanky i obrázky, které působí na děti příjemně. A vlastně, proč ne? Jeho obrázky jsou opravdu milé, barevné a pohodové - a jeho říkanky také.
    Pěkná chvilka radosti!

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji více takových překvapivých a hezkých chvil, které Tě pohladí na srdíčku a dodají Ti potřebnou sílu! Modlím se za vás!

    OdpovědětVymazat
  4. Ano Ladu mají děti rády.
    Můj 2-letý vnouček si také rád čte v Ladových říkadlech.
    I synové je měli rádi, když byli malí.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Taky milují říkanky a to jsem dospělý člověk. Jsou veselé a mají rytmus, věřím, že se mu to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mna napadlo to iste, je to urcite prijemnejsi repertoar.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Ladovy říkanky mají všechny děti rády. Mému synovi se také moc líbily.:)

    OdpovědětVymazat
  8. To musí být pěkné DVD! A ještě když je s Ladovými obrázky, hned bych se také dívala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JE SUPER: A i když JEDE asi pětkrát denně, tak mi to zatím nevadí:-)

      Vymazat
  9. to je pozitivní článek :) jste šikulky

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...