sobota 2. února 2013

Dudlíčci k narozeninám



Jenda si přál k narozeninám dudlíky. A nejen k narozeninám.
Chtěl je už dlouho.



Hlavně černé nebo hnědé a také ty s piráty.


Ale nikdo mu je nedával.


Všichni říkali: "Přece nebudeš pětiletému dítěti kupovat dudlíky. Měla bys je VYHODIT!!!!"
 A tak Jenda dostával k svátku autíčko, tepláky nebo čepici. Pokaždé se naštval a řekl, že to mají vyhodit do popelnice.


Tentokrát jsem neposlechla rady okolí a koupila jsem mu to, co si přál.


Pár dudlíčků dostal darem od jedné dobré duše čtoucí blog.



Šárka mu je rozdělala ...


...a Jenda si pak s nimi na gauči hrál.


Poskládal si je vedle sebe a poctivě je spočítal.




Samozřejmě že je nezapomněl ukázat čuníkovi.


Nakonec stejně jako vždy zvítězil ten jeho (starý) kytičkový, se kterým chodí už léta spát.


Večer ho drží v ruce a usíná s ním. Nikdy na něj nezapomene.


5 komentářů:

  1. Teda ani jsem netušila, kolik druhů dudlíků teď existuje :-) Jeník je malý sběratel :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, posílám Jendovi přání k narozeninám! Moc krásné fotky z oslavy - ten dort je úžasný!
    Mějte všichni hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maminky vědí nejlépe, co chtějí jejich děti... Udělala jsi správně. Dudlíci s pirátem jsou skvělí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásné. Jeníkovi udělali radost.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...