pátek 1. února 2013

Jeníček slaví šesté narozeniny


Je to možné, že už je to šest let, kdy se Jeníček narodil?
Vždyť ještě nedávno jsem v náruči držela to malé, uřvané, málospící miminko.


Poprvé v životě se Jenda těšil na své narozeniny.


Odpočítával dny a ptal se, kolikrát se ještě vyspinká.


A proč?!
 MOC chtěl stejné "zvířecí" boty, jaké dostaly holky na vánoce.
Tehdy jsem mu je nekoupila. Myslela jsem si, že by si je neobul, a tak jsem je vzala jen holkám.  Jenda si je půjčoval a chodil v nich po obýváku. A tak jsem mu boty slíbila k narozeninám.



Dort mu přivezla babička.  Housenku jako každý rok. Autisté mají rádi to své jisté....


Počítadlo s čísly se Jendovi moc líbilo.





Stejně tak i pár nových dudlíků (na hraní samozřejmě, nikoliv do pusy. Jenda je používá do autíček a ke hře místo lidí.)


...a velmi ho zaujal modrý polštářek plněný kuličkami.






Chlupaté botky se mu tak líbí, že s nimi i spí. Chvíli jsem koketovala s myšlenkou, že mu je sundám, ale asi mu je nechám, ať má ráno radost.


Jinak byl dnes prima den. Po pěti dnech mě SNAD (díky BOHU) přestal bolet zub. Ke svým lékům jsem přidávala Paralen s Brufenem a doufala jsem, že se návštěvě zubařky vyhnu.
Tou horší zprávou bylo, že nám přetekl záchod v koupelně a ještě teď peru mokré ručníky, kterými jsem vytírala koupelnu i chodbu.

34 komentářů:

  1. Tak to přeju Jeníkovi i tobě všechno nejlepší!!!
    Je fajn, že se najdou věci, ze kterých má Jeník radost. Tak trochu ti závidím, že se vyhneš zubařce, protože já už asi ne. Ale Bohu díky, že tě to ke všem tvým starostem netrápí!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé počítadlo máme stejné jen červené :))) Alex ho používá k počítání obrácených příkladů :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší Jeníkovi. 6. narozeniny jsou takové mezní jako osmnáctiny, tak ať se mu vše daří v tom dalším životním období. :)
    Šárka má zajímavú účes, hned jsem ji nepoznal. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc prima,že si Jeníček narozeniny užil.Na fotkách to všem třem sluší.Moc mě pobavila fotka Jendy v posteli.Ty vyčuhující bačkory nemají chybu :-))
    Jak to pozoruju,zuby léčíme stejně,já zatím úspěšně.Ještě k tomu vyplachuju šalvějovou tinkturou.
    Kalamita se záchodem není nic moc,ale jestli Tě to uklidní, horší je zamrzlý odpad od záchoda.Zažili jsme vloni při velkých mrazech...
    Přeju,ať zuby nebolí a záchod funguje.
    A Jeníček ať se dál raduje z dárků.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno Amelie, přeji Jeníčkovi hodně zdraví a vám ostatním klid, radosti a to zdraví také. Mám syna, je poslední ze tří sourozenců a narozeniny má 3.2., ale tomu bude už 33 let. No a mám stejny pocit jako vy, že to není tak dávno co se narodil. Milada

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji Jeníčkovi jen to nejlepší,ať se mu vše daří a má ze všeho jen a jen radost.
    Marci,tobě taky přeji,aby jsi měla více dnů radosti,jako o Jeníkovi narozeniny.Miluš

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší! Dortík je miloučký. A ty boty! Hned bych si je taky obula:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dodatečně vše nej.....a ta radost z dárků,Jeníček je na fotkách tak spokojený a tak krásně se usmívá.Udělal opravdu ne velký,ale obrovský pokrok a už je to chlapák.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji Jeníčkovi, ať stále dělá pokroky jako v poslední době. Věřím, že bude zvládat okolní svět stále lépe a lépe. Budu mu držet palce i v dalších letech. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marci, přeji Jeníčkovi všechno nejlepší k narozeninám!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Dort housenka, se mamince moc povedl a povedla se celá Jeníčkova narozeninová oslava. Dárky byly přijaty, Jeníček by spokojený a to nejdůležitější. Tak dodatečně přeji, jen to nejlepšííí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dort je kupovaný. Na to maminka nemá čas ani náladu.

      Vymazat
    2. Fakt kupovaný? Nikdy jsem housenku, jako dort neviděla, proto jsem si myslela, že je doma vyrobený, zvlášť, když jsi psala, že ho má Jeníček každý rok. :-D

      Vymazat
  12. Všechno nejlepší přeji - vám všem!

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníčkovi všechno nejlepší, gratuluji hlavně k pokrokům, které Jeníček dělá a věřím, že při další oslavě bude zase líp. Dana

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníčkovi přeju všechno nejlepší a hodně zdraví! :-) Lásku, tu už má. :-)
    Fotky jsou úžasný a zvířecí botky, tak ty mě dostaly. Na ty bych se těšila taky. Jendovi moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uáá, omylem se mi povedlo odstranit komentář(e) na mém blogu, omlouvám se. Už bych neměla nic dělat....

      Vymazat
  16. Jeníčkovi přejeme vše nejlepší :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Vše nejlepší k narozeninám Jeníkovi a hlavně hodně štěstí, zdraví, lásky i do budoucna.
    Jinak s tím zubem to máme stejné, akorát já musela zubaře rozhodně už navštívit, auau.:-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Vše NEJ k narozkám! Je fajn, že si je Jenda bezvadně užil a že měl z dárků radost. Ten dort je parádní :-).

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, to je krásné! Tak Jeníčku, všechno nejlepší k tvým šestým narozeninám. :-)
    Dostal jsi krásné dárečky, ty bačkory jsou super - také jsem jedny měla a Kenny mi na ně pořád útočil, myslel si, že to jsou živá zvířata a tak se s nimi pral, neb nevěděl, kam je zařadit. :-D
    A ten dort je krásný. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. VŠECHNO NEJLEPŠÍ JENÍČKOVI!!!! Ať se mu a vám všem daří co nejlépe. Tina

    OdpovědětVymazat
  21. PŘEJI JENÍČKOVI VŠECHNO NEJLEPŠÍ.

    OdpovědětVymazat
  22. Přeji Jeníčkovi jen a jen to nejlepší .Marie

    OdpovědětVymazat
  23. Všetko najlepšie Janikovi k narodeninám. Krásne darčeky, hlavne ten dortík, vyzerá famózne...mňam.

    OdpovědětVymazat
  24. Prajem Janikovi všetko najlepšie k narodeninam.urcite sa potesil darcekmi...prajem všetko dobre andrea

    OdpovědětVymazat
  25. Vše nejnejnej,ale hlavně pevné zdraví.Jeníček dělá velké pokroky,je skvělé,že se těšil na oslavu a potom si ji i pěkně užil,je to ŠIKULA!!!Jarka a Kuba

    OdpovědětVymazat
  26. Všechno nejlepší Jeníčkovi k narozeninám,myslela jsem ,že dostane i magnetickou stavebnici,ale asi ji dostal hned,jak k vám domů dorazila.Tak snad si s ní hraje trošičku.Měli jste krásný den a Jeníček je už opravdu velký kluk.Bačkory jsou super,ráno je určitě bude kontrolovat,zda jsou na nožičkách.Přeji monoho takhle slunečných dní a méně bolesti-jakékoliv,i té zubní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci, stavebnici dostal hned, nevydržela jsem to. A taky je lepší, když toho nemá moc naráz. Moc děkuju.
      Ano, bačkůrky ihned po probuzení kontroloval. Zub už se zase ozývá, prevít:-(

      Vymazat
  27. Všechno nejlepší Jeníčkovi k narozeninám,utíká to utíká.Jinak ti držím pěsti k té radikální změně v životě- KONEČNĚ ;-) snad budeš mít aspoň od tohohle problému větší klid ... Tak mě napadlo-bylo by fajn,pokud to jde technicky,kdybys občas dala do článku odkaz na úplné začátky blogu,ať můžeme srovnat ty pokroky,které Jenda za ty roky udělal-a že jsou fakt obrovské!Bylo by to zajímavé :-) Jinak zdravím a HODNĚ SIL+PEVNÝCH NERVŮ! Martina T.

    OdpovědětVymazat
  28. Jeníčkovi přeji vše nejlepší! Moc se mi líbilo, jak spinkal s botičkami :-)))) Počítadlo je nádherná a housenka dokonalá! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. šárka je strašně krásná

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...