středa 13. února 2013

Debata o dnech v týdnu

Jeníček se (skoro) denně dívá do rohu notebooku a ptá se, co je za den.
Podle prvního písmene to občas i pozná a já mu vždy řeknu, jak dny po sobě následují.
Ve své podstatě je mu to ale šumák.

M:  "Dnes je středa. Jeníčku, co je zítra?"
J:  "...pátek."
M:  "JAK jdou dny za sebou? Pondělí...."
J:  "Pondělí, středa, pátek, sobota, neděle."
M:  "Co je po pátku? Pondělí."
M:  "Kdy chodíš do školky?"
J:   "Středa, pátek" (uff, tady se trefil)
M: "Co je po středě?"
J:  "Sobota"
M: "Co je po sobotě?"
J:  "Neděle."
M: "TAK jak jdou ty dny za sebou?"
J:  "Pondělí, sobota, neděle."
M: "Co je po pondělku?"
J:  "Nevím, sobota."

M: "Jeníčku, který den máš rád?"
J: "Pondělí.."
M:  "Máš rád středu?"
J:  "Ne."
M:  "Proč ne?"
J:  "Musím do školky."
M:  "Máš rád pátek?"
J:  "Ne, mně se nelíbí. Je tlapnej. Nesnáším ho. Je špinavej, nechutnej, smldí. Nemám lád školku, tam žvou kluci.
Kočička se vdávala, pejsek si ji blal.
Kočička se vdávala, pejsek si ji blal.
Kočička se vdávala, pejsek si ji blal.
Kočička se vdávala, pejsek si ji blal...."

...a bylo po debatě....


2 komentáře:

  1. jů marci je šikovnej ,náš mladej ani dny v týdnu nezná:(že se dny nějak jmenují registruje ,ale aby je takhle dal jako Jeník to nehrozí.U nás máme jen "neska" a "na dluým lánu" a "vítent" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti mám pocit, že se neorientuje vůbec. Jenom středu a pátek nemá rád, protože musí do školky, jinak je mu asi úplně jedno co je za den. Nějak mu to nic neříká.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...