pondělí 4. února 2013

Krabicové strašidlo


Jenda nepotřebuje moc hraček.


Vlastně ho "normální" hračky téměř nezajímají.


Stačí mu pár stužek, provázek, míčky, kaštany a je spokojený.


Tentokrát řádil s krabicí, ve které dostal dudlíky k narozeninám.



Krabice má Jenda rád.


Do těch velkých leze, do malých dává dudlíky a stavíme z krabic domečky nebo z nich děláme postýlku či autíčko pro čuníka.


I krabicová čepice umí být zajímavá.


...





12 komentářů:

  1. Moc hezká série foteček na téma Jeniček a krabice. Možná jej právě ty krabice motivují k vlastní fantazii. Je tak šťastný ! Přeji hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  2. A pak, že si Jeníček neumí hrát. To, že nemá při hře výdrž, ještě neznamená, že nemá fantazii a radost z té hry. S krabicí si to očividně užíval. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to jen párktát za rok pár minut, tak tomu neříkám "umět si hrát". Ale díky Bohu za podobné chvíle.

      Vymazat
  3. Amelie, moc děkuji za přání. :-)
    Z krabice se vyklubalo roztomilé strašidlo. :-D Jeníček si i pěkně četl Pirátské příběhy.
    Už horší pro něj byla návštěva gratulantů. Ze začátku to zvládal dobře, ale pak toho na něj bylo moc. Nedivím se, mě také víc lidí v místnosti rozhodí. Jsem zvyklá na svůj klid.
    Jeníčkovi přeji dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle chápu, u nás to bylo často stejné. Kdybychom se řídily opravdovou realitou, mohly by obchody s hračkami zavřít, protože děti mají bohatou představivost!!! A stačí málo k tomu, aby si vyrobily hračku dle vlastních představ:-D
    Přeji Ti a dětem co nejklidnější prázdniny!!!

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že si Jenda dokáže hrát i s věcmi docela obyčejnými. Je vidět, že má velkou fantazii a to nikdy není ke škodě.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky se mi moc líbily, obzvláště pak ty ke konci!

    OdpovědětVymazat
  7. Krabice jsou super! Nabízí neuvěřitelné možnosti využití. Použítí místo čepice nás ještě nenapadlo, tak díky za tip :-). Jinak u nás platí čím větší krabice, tím lépe :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. Dokud byl Jenda na plenách, tak měl vždy radost, když mu ve velké krabici ty plenky přivezli. V krabici pak jeden nebo dva večery řádil.

      Vymazat
  8. Teď když potřebujete peníze na nový domov, aspoň ušetříš. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jako malá milovala, když naši koupili novou televizi, kterou přivezli v obrovský krabici, aby se jí nic nestalo... a to byl můj úkryt pár let:D Udělala jsem si dveře, poklop, barvila... Chybí mi, že už mi nic úplně takhle neudělá jen tak radost...
    A ano - ochutnej kebab;)
    Alespoň u nás je výbornej.

    OdpovědětVymazat
  10. :-) Taková obyčejná krabice, a jakou udělá radost! :-)) Moc hezké fotky, je vidět, jak je Jeníček šťastný.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...