pondělí 25. února 2013

Ovoce, zelenina - poloviny


Jak vypadá ovoce překrojené na půlku?


To Jendu taky nezajímá.



Velké úsilí mě to stálo, než jsme úkol společnými silami dokončili.


Jenda házel kartičkama a NE a NE je přiložit na správné místo.


Tohle budeme trénovat častěji.


Moc mu to nešlo.


K půlce ovoce správně přiřadit ovoce celé?


Pro Jendu tragédie...



Uvidíme, jak bude probíhat pokus číslo dva...



Článek jsem chtěla nazvat "Ovoce a jeho poloviny", ale vzhledem k tomu, že meloun je zelenina, tak jsem to musela trošku pozměnit.


Eliška čte (občas) blog a hodně by se divila, že maminka nepozná ovoce a zeleninu.






Zdroj:
http://www.montessoridoma.cz/wp-content/uploads/downloads/2012/04/Whole_and_Half_Fruit.pdf

2 komentáře:

  1. A neni mozne, ze poradne nevi, co po nem vlastne chces? Mozna kdybys mu rozkrojila opravdove ovoce a ukazala mu to ve skutecnosti? Z tvych clanku usuzuje, ze ma Jenicek spatnou prostorovou predstavivost (coz ja mam mimochodem taky :-)) a mozna je malej na to, aby tohle chapal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že to nejdřív viděl v reálu - jablko, kiwi, meloun, hruška, broskev.... Spíš jde o to, že se mu NECHCE (přemýšlet, něco dělat, poslouchat, sedět u stolu, plnit pokyny někoho jiného...), o nic víc nejde.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...