středa 13. února 2013

Jenda skládá pizzu



Jenda má rád sýrovou pizzu.


Celkem má asi pět oblíbených jídel a pizzu si oblíbil teprve nedávno. 


Když dostal za úkol složit pizzu, tak dlouho neváhal.



Na každý dílek měl dát žampión, papriku a rajče.


Usmíval se u toho, ale většinou to zvládal sám a poradit potřeboval jen zpočátku.



Je fajn, když úkol dělá bez řečí a hlavně bez řevu....








5 komentářů:

  1. Super pomocník do kuchyně :-) Toho bych využila a s domácí pizzou si nechala pomoct. Otázkou je, jestli by ho to bavilo i z " jedlých" surovin . Krásný a klidný den přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Složil!
    Pizza vypadá lákavě, hned bych si dala.
    I když tahle je asi nejedlá, žejo... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása! O to větší, že Jeníček tu opravdu vypadá spokojeně a vesele :-)
    Kéž by vám těch činností, které probíhají takhle příjemně co nejvíce přibývalo! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že je v pohodě, stále se to lepší, to jsem ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sýrovou také úplně zbožňuji! Ta hračka je strašně moc hezká, mně by se taky líbilo ji skládat :) Ale tak pochopitelně to Jeníkovi na těch fotkách sluší víc, než by slušelo mně. Hlavně, když se usmívá, to pakmusí být úžasné chvíle!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...