sobota 16. února 2013

Jeníček třídí tvary



Jenda tvary neumí sám pojmenovat, ale zvládne je roztřídit...


Do jednoho řádku kolečka, do druhého obdélníky, do dalšího čtverečky....









A strašně se mi smál, když zjistil, že jsem mu tam zapomněla dát trohúhelníky...



Vypadá to, že jsem těm dětem jenom pro smích....


Dnes byl docela hezký den.
Na dvě hodiny přijel k Jendovi asistent. Jeli spolu s kočárkem a s čuníkem do Penny marketu pro brambůrky a já jsem mezitím vytřídila s holkama na půdě dva velké pytle oblečení a hraček do azylového domu. Další dvě tašky oblečení budou pro kamarádky na miminka.

Šárku jsem dnes učila Sudoku a luštit křížovky. Vzpomínala jsem přitom na dobu před 20 lety, kdy jsem luštila křížovky já s tatínkem. A dokonce jsem našla svůj starý křížovkářský slovník z roku 1992.
Musela jsem totiž Šárce vymyslet nějakou činnost, protože ji v poslední době nic nebaví. Všechno je "nudný a trapný", nic ji nebaví (o ksichtech raději pomlčím) a luštění mi přišlo jako prima zábava.
I když jsem si myslela, že i s tím u Šárky "narazím".
Na první pokus ji zaujaly (jen) osmisměrky. Díky Bohu, že vůbec něco.
Sedí u svého stolu se sluchátky na uších a luští....



6 komentářů:

  1. Osmisměrky taky můžu :-) sudoku mě teda nechytlo vůbec :-(, jako dítě nudící se jsem hrávala pasians :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nudit, tak pletu, háčkuju, vyšívám, luštím, čtu, ale NĚJAK se nestíhám nudit.

      Vymazat
  2. A co nějako kreativní činnost, třeba kreslit, nebo něco tvořit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tvoříme, kreslíme, lepíme...ale na blog stihnu "vypíchnout" jen jednu činnost za den.

      Vymazat
  3. Marcelko, jsi neuvěřitelně nápaditá, když vymýšlíš činnost pro Jendu a povedlo se ti to i se Šárkou, super!
    Určitě vymyslíte ještě další věci, které nebudou nudné ani trapné :o)
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na Tobě obdivuji, že ty nápady ještě má, fantazie Ti rozhodně nechybí. A co nějaké hudební kroužky pro Šárku? A nechtěla by si vyrábět šperky z korálků?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...