neděle 3. února 2013

4 pirátské příběhy


Zaujetí knihou



Koupila jsem Jeníčkovi k narozeninám knížku.



Doufala jsem, že ho obrázkové příběhy zaujmou.







A nemýlila jsem se.



Jenda si nechal pět minut číst...









5 komentářů:

  1. Čtyřlístek u nás také "frčí". Čteme ho vlastně všichni čtyři. Jen my s manželem nostalgicky vzpomínáme, že dříve byly příběhy přece jen lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko,to se nedivím,že se mu to líbí,já mám čtyřlístek taky moc ráda,dokonce máme časopis i předplacený a knížky máme taky.Pěkné čtení.Papa.Věra.

    OdpovědětVymazat
  3. Čtyřlístek si také pamatuji z dětství.A co jde dělat Jenda po 5 minutách čtení ?Jak dlouho udrží pozornost ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy. U této knihy cca 5 minut, s kalkulačkou cca 15 minut, u iPadu i několik hodin, u učení 5-10 minut. Podle toho, jak ho ta daná činnost baví.

      Vymazat
  4. vyadá to moc hezky a zajímavě

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...