středa 27. února 2013

Je ten chleba pro mě?



"Jůůůů, objevil jsem chleba....



...a tak krásně voní....
Že by to bylo pro mě?


Hmmmm. Tak asi není.
Nekoukejte se.


.... hlavně nenápadně.


Zkusím to ještě jednou, třeba se nikdo nedívá.


A zase mě odhalili....


Tak na třetí pokus...


Eliška se dívá na pohádku. Měla by se na ni víc soustředit:-)


Risknu to ještě jednou.


A zase mě vyhodila. Nemám já to tu pravou kočičí smůlu?


A další pokus...


...a ještě jeden.... "


"Hele, Mates, dívej se raději se mnou na pohádku...."


"Ale když ten chleba tak krásně vonííííí....


...a voníííí... a voníííí....


Kdo by odolal?


Já určitě NE.


Potichoučku... polehoučku....


Nikdo se nedívá?


 Konečně si dám do nosu....


Ale neee!!! Ta holka mě zase prokoukla.
Prý mám raději vylízat kelímek....


No dobrá, dobrá...


...ale není nad namazanej chlebík...


Co vy na to?"

11 komentářů:

  1. Marci, to je úžasná fotoreportáž :-))) Krásně jsi to zdokumentovala! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článeček a fotečky.Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  3. Z toho plyne jediné - nikdy se nevzdávej.
    Nebo taky to, že necháváte chudáka kocoura o hladu... :)
    No schválně, kdy mu dala Elis naposledy něco k jídlu???

    OdpovědětVymazat
  4. To je roztomilé , stále to zkouší a znovu a znovu . Trošku jako můj pejsek , také si myslí , že se nikdo nedívá a snaží se baštit ...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji ti ta nádherné komentáře na mém blogu , udělali mi radost:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To nie chleba to to mazanie e uzastne

    OdpovědětVymazat
  7. to jsou kočky.
    Ty se nedají zahnat a odradit.
    Musí být člověk ve střehu.
    Náš kocur takhle olízal chleba do čista.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Nezdolná a nezdolná!
    Fascinuje mě, jak ta micka dělá neustále nové a nové loupežnické výpady.
    Vytrvalá, zkouší znovu a znovu.
    A ten její vítězný pohled, když dostane kelíme s pomazánkou a slupne jej!
    Skvělá fotoreportáž, s vaším čtyřnohým mazlíkem.

    OdpovědětVymazat
  9. :D Tak, když už si chlebík olízal... pěkný fotopříběh! Tense povedl! Aspoň, žekocourek na tom nakonec nebyl škodný :)

    OdpovědětVymazat
  10. jj, kde jsme meli kocky, tak to bylo podobny... Vzpominam si na jednoho kamose z Madarska, kterej me jednou ve tri rano vzbudil krikem "Bazmek !!! Macka za stalom !!!" coz +/- znamena "Zese je ta zatracena kocka na stole... Kocky/kocouri se jen tak lehce nevzdavaji.

    Predvcirem mi zase jeden znamej vykladal, jak ho dorasovala jeho siamka, kdyz se pokusill zabranit ji v kradezi ryby k obedu...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...