čtvrtek 14. února 2013

iPad - Brašnička




Předškolní brašnička pro děti od 3 let


Tato aplikace na iPad je úžasná.



Skládačky, tvary, počítání zvířátek, ovoce a zelenina, slova se zvířátky... to vše se Jendovi líbí.





Stíny mu jdou perfektně, tam nechybuje.






Spočítat zvířátka je "brnkačka".









U slov mu musím napovídat.


Ale poslušně dává písmenka tak, jak mu řeknu.


Mám ráda tyhle večerní "naučné" chvíle s Jendou v posteli.
Nezlobí a vypadá tak "mile".

V těch chvílích zapomínám, že jsem ho odpoledne chtěla "přetrhnout jak hada".

Ječel, když přišly holky ze školy, ale to už jsem si NĚJAK zvykla.
Ovšem káva vylitá na zemi i na gauči mě nijak nenadchla.
.
Člověk by nevěřil, KOLIK kafe je v jednom jediném hrnečku!!!

Když jsem vytírala zem a umývala jednotlivé kračky, autíčka, magnetky a krabice od úkolů, tak jsem si říkala, že to není možné, že to byl jediný hrnek kafe. Vypadalo to jako by tam někdo vylil celý kyblík.

Jendovi budiž přičteno k DOBRU, že to nebylo v afektu ani úmyslně, ale "omylem" hrnek sestřelil látkovým míčem, který má moc rád a se kterým si denně hraje(me).

V první chvíli, když jsem tu spoušť viděla, tak jsem chtěla začít řvát, ale věděla jsem, že řevu se Jenda bojí. Utekl by do ložnice a klidně by půl hodiny ječel, což jsem nepotřebovala.

Zhluboka jsem se nadechla a v klidu jsem ho poslala do koupelny pro ručník ...
.....a on šel.
Vytřela jsem 90 procent podlahy, pak jsem mu ručník podala se slovy, ať to dodělá, že mě už "bolí ručička" a Jenda to trošku "ošmrdlal" :-)

Fleky na gauči už dáávno neřeším.
Naopak: tvrdím, že jsou moderní:-P
Jen to "polední" kafe jsem dnes raději vynechala....Nějak mě přešla chuť.
(Představa, že si to klidně ještě jednou zopakuji, mě nelákala)

7 komentářů:

  1. Na té fotce vypadá Jenda spokojeně. A vylité kafe? To bych asi taky dupal a řval. Já prostě kafe mám rád.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úžasná, že to tak zvládáš. Gauč už taky neřeším, máme starý z druhé ruky, tak si snad jednou pořídím lepší. chi chi. A ta aplikace na iPad je hezká. Měj krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. jj Brašnička je super...včera jsem ještě stáhla Večerníčkové pexeso to taky vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, gratuluju k výhře Adélčiny knížky. Ať vám všem přinese radost a pohlazení na duši.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hra je úžasná, moc se mi líbí! A fleky na kanapi jsou moderní? Tak to je skvělé, v tom případě máme úplně hypermoderní kanape!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, to je uzasna vec ta brasnicka. Je to volne k ztahnuti, nebo se to musi zaplatit? A kde se to stahuje? Predpokladam, ze na normalnim Macu to taky bude fungovat, ne? Protoze iPad tedy nevlasnim... Preji Ti krasny vikend, Katerina

    P.S. Trosku jsem cetla dozadu a gratuluji k tvemu rozhodnuti se rozvest. Ani se neumim predstavit jak to musi byt tezke, ale pro vas je to urcite dobry krok...

    OdpovědětVymazat
  7. IPad je zřejmě šikovný vynález. A tahle aplikace vypadá báječně, všechno lehce ovladatelné, pěkně barevné a různé druhy.
    Rozlité kafe? To dovede naštvat. Ale zvládla jsi to dobře (líp než já, byla bych zuřila, nadávala a stejně bych to nakonec musela utřít...)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...