úterý 12. února 2013

Půlená autíčka


A tentokrát zase pozitivně.


Holt to na člověka občas padne, ale já to nevzdám....


Nejtěžší to bývá v noci, když děti KONEČNĚ po celodenním maratonu usnou, v domě je TICHO a já zjistím, že jsem SAMA...
...že se nemám ke komu přitulit ...


...ale stačí zahnat pochmurné myšlenky psaním blogu nebo četbou a pak hurá do peřin.
Miluji spánek.


Ráno se zase probouzím s chutí a elánem do "práce".


S vděčností za život, za mé děti, za přátele, za kousek místa na Zemi, za mé čtenáře...


Stačí zašeptat to nádherné slůvko "DĚKUJI"...
Děkuji za všechno, co mám...


S úsměvem a se srdcem plným lásky zase zkouším úkoly s Jeníčkem.


Ne, ani tentokrát nebyl nadšený, ale zvládl to.



My SPOLU totiž zvládneme všechno.



Láska je největší dar.





13 komentářů:

  1. Marci,zde je vidět jak jste šikovní.A ty si poradíš,zatím jsi to zvládla na jedničku s hvězdičkou ,tak se není čeho bát,já ti věřím,že ty to dáš!!!!!!My přispějem jen psaným slovem,ale máš skvělého bratra a maminku a to není málo,mít se o koho opřít.A držím palce s bytem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc držím palečky s bytem. Určitě to i v něm dokonale zvládnete. Jste šikulky a Jeník už je taky rozumný. Bude to čím dál lepší,uvidíš.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno se da zvladnout, kdyz je to nutne nebo kdyz se hodne chce :-). na nejake debilni anonymy kasli, nestoji ti ani za to, abys je cetla. Je dobre, ze jsi psala do Elisciny mozne budouci skoly a jejim problemu. Bude to v pohode, uvidis, ze ji i spoluzaci daji pokoj, pokud budou dopredu informovani:-). A ucitele na to dohlidnou, pokud ta skola za neco stoji. Myslim, ze ona jednou bude v ramci moznosti v pohode a casem na ni treba nebude AS vyrazne poznat. I s Jenikem se urcite rozhodnes dobre...bude tedy mit odklad? Ta prakticka skola zni dobre, tam se pocita i s autistickymi detmi, ne? Dej na odborniky a na svoje srdce- to je tak jedine, co se ti da poradit...Proc se vlastne Jenik boji kocoura? Nekde jsi tady mela clanek, jak se s kocourem mazli a sluselo jim to :-) Misa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda a kočka? Začali jsme postupným zvykáním, občas ji pohladil, když jsem mu řekla, ale co vidí Elišky poškrábané ruce, tak se bojí čím dál víc.

      Vymazat
  4. Amelko, máte hezký blog a jsem zvědavá jak bude Jeníčkovi slušet krátký střih vlásků - manžel si koupil střihací strojek a od té doby neví co je hřeben- je to velmi pohodlné.Každá změna má svoje pozitiva i negativa tak ať ta pozitiva u vás převažují. Hezký večer Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za pochvalu blogu. Myslím, že mus krátký sestřih bude slušet, možná víc než maminčino "pižlání" nůžkama. "Všechno zlé je pro něco dobré" :-)

      Vymazat
  5. Maminko, mně se líbí, jak ho "pižláš." Sluší mu to. A on je krátký sestřihv plánu? To by asi Jenda silně protestoval, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, pěkně to Jeníček zvládl, další splněný úkol a pěkná fotodokumentace!
    A k tomu stěhování, četla jsem v minulém článku... víš, nechápu, jak ti někdo může napsat, že to nedáš, že to nezvládneš. Asi to nebude lehký, ale zvládneš to, ty už jsi zvládla tolik neuvěřitelných situací, že tohle bude celkem malina. Mně se líbí, jak už si to sumíruješ v hlavě, jak si to plánuješ - myslíš na všechno a věřím, že ti to vyjde. A že se i v tom bytečku nějak zařídíte a uděláte si každý svůj koutek. I s trochou dobré vůle to jde - závěs je dobré řešení, nezabere moc místa a splní svou funkci, oddělit místnost.

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, nechci ti vůbec radit, ale neměla by si mít alespoň ten pidi pokojík dohromady s Jeníčkem ty? Chápu že jsou holky zvyklé každá na svůj pokoj, ale teď je jiná situace a také se budou muset uskrovnit. Navíc stejně budou i dost v obýváku a vy si nebudete mít kam zalézt. A když teď Jeníček konečně usíná brzy, tak by do obýváku nikdo nemohl už od 20hod, aby se nenarušily Jendy rituály. Mysli také jednou na sebe.

    OdpovědětVymazat
  8. Já Ti rozumím, Marcelko. Ale buď ráda za ty děti, ty jsou naše všechno. A já taky za všechno děkuji, divila by ses i za jaké běžné věci, ale v mém věku už musím.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje slova strašně posilují! Tvá vděčnost je přímo krásná a obdivuhodná a slova, že spolu zvládenete všechno! To je opravdu silné vyjádření, které dodá energii. Fandím vám!

    OdpovědětVymazat
  10. Já musím taky napsat, že to určitě zvládneš. Je vidět, že si uvědomuješ všechny možné problémy a přemýšlíš o nich, to je super. Jsi prostě dobrá, co dodat.
    (A kam že se to vlastně stěhujete, jestli to není tajemství?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Zatím není nic jisté, ale snad jen 20 km odsud.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...