úterý 26. února 2013

Já a moje smečka



Nedávno jsem na blogu Ivanky vyhrála knihu.


Před pár dny přišla i s krásným věnováním.


Několik dní jsem ji nechala ležet na stole, aby si na ni Jenda zvykal.


Viděl, jak si ji prohlížely holky, ale přesto se bál....



Nechtěl si ji se mnou číst, a tak jsem i zde přistoupila  k "odměně".



Psí holčička Adélka je podobná naší Betynce a myslím, že například při koupání jsou ty dvě psí slečny k nerozeznání.



Nechtěl číst text, tak jsem mu alespoň ukazovala obrázky.


Nakonec bylo vidět, že se Jeníčkovi kniha zalíbila.


Neukazoval sice nic sám od sebe, ale na požádání ukázal to, na co jsem se ptala já.


A i to je úspěch.


Vydržel mě poslouchat asi šest minut, takže mě příjemně překvapil....




A tímto Ivance i Adélce děkujeme za krásnou knihu.


Těším se, že za pár dnů mě Jenda nechá přečíst alespoň jednu kapitolu.




A jako odměna byly tentokrát slané brambůrky.
Není nad "zdravou" stravu.


4 komentáře:

  1. Kašli na zdravou stravu,hlavně spokojené dítě a Jeníček vypadá spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravá strava je v tomhle případě až druhořadá. :) Jeníček se pěkně soustředí. A knížka je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravá strava je na druhém místě. Vydařená chvilka je na prvním!
    Dobrý dárek, Amélko!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zdravou stravu bych rozhodně nechtěla nějak podceňovat, ale souhlasím s předchozími komentáři, zdravé stravování se jistě dá naučit i později. I když nechci vypadat nějak rádoby chytře, já sama mám teď takové období, kdy mám problémy se krotit, když vidím sladké mlsání a za den tohosním vážně hodně.
    A koukám, že výhra byla nakonec dvojí výhrou! Tak to dvojnásob gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...