neděle 24. února 2013

Pozdravuj dědu

Děti se učí nápodobou.
U Jendy to platí také.
To, co vidí u svých sester, to často napodobuje.
(V případě dvou puberťaček to často výhodou nebývá...)

Když odchází moje maminka, volává Eliška:
"Pozdravuj dědu!" a Jenda to papouškuje.

Za pár dní odcházel můj manžel a Jenda řekl:
"Pozdlavuj dědu!"
(Dobře, řekl manžel... aniž by pochopil, že Jenda URČITĚ nepozdravuje mého tchána, kterého se bojí jako čert kříže a kterého asi půl roku neviděl.)

V sobotu jsem nechala Jeníčka asistentovi a jela jsem nakoupit.
Výslovně jsem Jeníčkovi říkala, že jedu nakupovat brambory a rohlíky.
Odcházela jsem a Jenda říká:
POZDLAVUJ DĚDU".

Vytvořil si v hlavě spojení:
-  někdo odchází - říká se "POZDRAVUJ dědu!" ...a tak to máme často....

2 komentáře:

  1. Je to zajímavé spojení, pozdravuj dědu ...vžilo se mu to a tak pokaždé když bude někdo odcházet bude pozdravovat dědu . Je to trochu legrační ..

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastně to má svou logiku. Tuto větu slyší při zakončování hovoru, tedy při loučení. Takže, Pozdlavuj dědu, se zřejmě stane vašim rituálem... :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...