úterý 19. února 2013

Králíci z klobouku



V sobotu jsem byla na půdě a vyřazovala jsem hračky, oblečení a boty do azylového domu.


Při té příležitosti jsem tam našla králíky z klobouku, se kterými si kdysi hrávaly holky.


Bylo mi líto je "vyhodit".


Jeníčkovi se moc líbili, a tak s námi králíci zůstali v obýváku.


Chvíli jsem mu je dokonce pustila i na DVD, ale zde jsem moc velký úspěch neměla.
Po chvíli jsem musela zapnout zpátky ty "jeho" pohádky.


Králíky Jeníček posadil na bagr a jezdil s nimi po gauči.


Oblíbený dudlík jako vždy řídil. Už jiné řidiče ani nemáme.


(Lidi Jendu nezajímají...a u nás ani neřídí)


Pak bylo potřeba bagr opravit a králík statečně pomáhal...


Poté se posilnit po pilné práci....



A pak už jeli dudlíčci zase pryč...






Plně naložený bagr se mi moc líbil.



Jendovi dudlíčci stejně nemají chybu.


Člověk by nevěřil, co všechno se s nimi dá dělat.

20 komentářů:

  1. zeby chvilka funkcni hry? super! =)
    Misa J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jenom Jeníček mohl přijít na to, používat místo lidí dudlíčky? :-) Bagr jimi obsypaný vypadá parádně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím. Lidi (panáčky) odmalička vyhazoval a sám si tam začal dávat dudlíčky - jeho oblíbené hračky. Děkujeme za knihu!

      Vymazat
  3. Bagr je ozdobený jako vánoční stromeček.:)) Králíci z klobouku jsou roztomilí.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo, jak se někdy hodí mít "pod kloboukem".
    Přeji hezké dny!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Myslíš,že kdyby jsi mu dala svoji fotku,že by tě posadil za volant?Vidí tě za volantem,tak to
    zkus,ale na dudánky jseš asi slabej konkurent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad. Ale pochybuji, že bych uspěla. Zkusím to.

      Vymazat
  6. Růžový dudlík jako řidič bagru je super!
    A Strážnické brambůrky máme taky rádi ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mohu se zeptat jak se daří bez plenek?používaté je ješte a jaké ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na doma už pleny nemá ani v noci. Dávám mu je jen do školky nebo na cesty autem. Bambo 20 XL Plus 15-30 kg.

      Vymazat
    2. Tak to je skvělé mohu se zeptat na tip kde se koupí?V kameném obchodě či internet? Lukáš

      Vymazat
    3. Pleny měl Jenda tyhle: http://www.lekarna.cz/bambo-air-plus-xl-plus6-plenkove-kalhotky-15-30kg-20/
      od firmy Medipos:
      http://www.pomuckyprozdravi.cz/out/pictures/wysiwigpro/TABULKA%201-2-2013_komplet_v_901.pdf

      Vymazat
  8. Rozkošné , Králíci z klobouku na tu pohádku už bych dávno zapoměl . Fotografie jsou moc pěkné , dudlík řidičem ...
    Jeník vypadá moc štastně

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, králíci z klobouku....u Adámka teď vedou na celé čáře právě oni dva. Po období, kdy pořád hrálo dokola dvd s mašinou Tomáš a dalším období Krtečka, jsou na řadě oni. Plyšové bohužel nemáme, už jsem přemýšlela, že bych je spíchla....zatím netuším jak. Nebo se pokusila je uháčkovat.

    OdpovědětVymazat
  10. já mám taky Boba a Bobka a bydlí v klobouku kouzelníka Pokustóna :-) jsem s nima vyfocená na výroční fotce ze školky :-) a jinak je mám taky na dvd heč :D

    OdpovědětVymazat
  11. Je vidět, že je Jeníček rád :-) králíci jsou roztomilý :-D

    OdpovědětVymazat
  12. To máš tedy pravdu, dudlíčci mě rozveselili :) Takybych si bývala nepomyslela, co všechno umí a mohou. A že jich Jenda má!
    Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Super! Já měla jako malá ta plastová sítka na odpad :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeníček si teď oblíbil na hraní záchodovou štětku, tedy čistou!

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...