středa 20. února 2013

Jenda třídí ovoce a zeleninu


Jenda třídí ovoce a zeleninu


...na iPadu samozřejmě....


Aplikace Avesome Eats se mu moc líbí.



Třídí ovoce a zeleninu do košíků.


Některý pás jede pomalu, jiný rychle.



Někde mu překáží kameny nebo pás stojí.


Podle počtu správně "ulovených" věcí dostává jednu až tři hvězdičky.


Jsem ráda, že se nevzteká, když dostane jen jednu hvězdičku.
U iPadu si pěkně cvičí trpělivost.


U těch složitějších a rychlejších "levelů" chce, abych mu pomáhala.



Ale to není problém, protože mě to baví taky.






Alespoň člověk na chvíli zapomene na starosti.






4 komentáře:

  1. Mě by to určitě taky bavilo, i když jsem ze snímků nepochopila jak to ovoce a zeleninu dostane na správné místo. :-D A vidím, že názvy jsou v angličtině, až bude Jeníček znát písmenka, bude se procvičovat i ve slovíčkách. Prima, hra. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prstem posunuje ovoce a zeleninu na správný pás, který doveze ten daný druh do košíku.

      Vymazat
  2. ty jo.. to je dobře, že ho to baví :-) dotykový věci.. vyhýbám se tomu, co můžu.. nejlepší je, když mamina mi chce něco ukázat ve svým telefonu a vidim ten věčně upatlanej displej.. z toho by mi asi šiblo :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s dotykovým mobilem holek taky neumím, ale iPad je jednoduchý.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...