úterý 5. února 2013

Puzzle ze 6 kousků


Jendovi se nechtělo skládat puzzle....


...a tak chvíli pofňukával, teklo mu z nosu...



...odmlouval...






...bouchal pěstí do stolu...



...ale nakonec puzzle složil.


Nic jiného mu stejně nezbývalo.


Maminka je neúprosná a zahálet ho nenechá.




5 komentářů:

  1. Maminka je důsledná a to je jedině dobře. Koukám jak ten kluk roste i vlásky má také pěkné dlouhé :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už by potřeboval ostříhat. To jen já musím sebrat odvahu. ALE "musím" - bude se to pak lépe česat (což je u Jendy také kámen úrazu)...

      Vymazat
  2. S tou ochotou plnit úkoly jsme na tom podobně :-). Hodina protestů a pak je za minutu hotovo :-), ale jinak to bohužel nejde.
    Stříhání je u nás také horor, ale Míša se radši nechá ostříhat než učesat, tak chodí nakrátko :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Domácí výuka je u dětí s pas důležitá, ale ve věku vašeho syna by měla být doplněna výukou školní. Včera jsem přes facebook APLA našla a prohlédla si pořad klíč o ZŠ Štolcova v Brně. Patříme pod jejich SPC a jezdíme tam se synem na psychologické vyšetření. A souhlasím se všemi rodiči a odborníky na PAS z dokumentu, že pro naše děti je velmi důležitá docházka do školky a školy. Můj syn chodí do školy rád. Já v době, kdy je ve škole, mám čas na práce, které dělám radši bez jeho asistence. Škola je pro mě jedinou pomocí při péči o syna a doma bych ho vzdělávat nechtěla. Doma spolu plníme drobné úkoly a věnujeme se volnočasovým aktivitám (chodíme do bazénu, jezdíme na kole, vlakem, pěší procházky, hrajeme si). Syn je nízkofunkční autík, ale škoní výuku zvládá dobře a má rád své učitelky, protože s ním umí dobře pracovat. EvaP

    OdpovědětVymazat
  4. Nechce se mu, nechce :-) Ale to je úplně normální :-) A nakonec vše vždy zvládne!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...