pátek 14. února 2014

Přečtu ti, mami



Dalším super hra se jmenuje "Přečtu ti, mami".


Čtyřdílné puzzle se Jeníčkovi občas povede, písmenka má rád, takže k afektům většinou nedochází.



Poctivě každý den "trénujeme" úkoly a  i když si kolikrát říkám, že mi docházejí nápady, tak stále je co dělat, co rozvíjet, na čem pracovat.



Nestíhám.
Děti mají prázdniny a prázdniny jsou u nás pokaždé dost náročným obdobím. Každý večer jsem utahaná jak kotě.



Psychicky jsem každý večer tak vyčerpaná, že nemám sílu kolikrát odpovídat na maily, na zprávy nebo na vás reagovat na FB, a tak se na mě nezlobte. Myslím na vás a jsem vděčná za to, že vás mám.
Snad bude někdy líp.



Přeji vám krásného Valentýna...
...a někoho, kdo vám každý den řekne, že vás má rád.

Jen láska dovede prosvětlit každý den, dodat sílu a naději, když meleme z posledního.
Láska nám dává křídla.
Mně tedy určitě:-)











10 komentářů:

  1. Marci také vám přeji krásného Valentýna. A nepřestaňte doufat, že láska přijde. Já byla s 2 syny 10 let sama a už jsem fakt nedoufala. A přišel můj druhý muž a jsme spolu šťastni už 7 let. Stává se to. A já vám to ze srdce přeji.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko,

    držte se. Nepochybuju o tom, že to zvládnete! Krásného Valentýna.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, tobě také krásného Valentýna, mám tě ráda.
    Děti mají jarní prázdniny? No jáj... :D Ale už snad končí, ne? :-)
    Já si na ty svoje ještě budu muset počkat ;-)

    Měj se krásně, Lili.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Amélko, přeji Ti tolik lásky, kolik jí Ty dokážeš dávat svým dětem!! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Amálko Marcelko, denně na Tebe myslím, denně Tě obdivuji a smekám před Tebou. Tvoje děti se musejí vznášet, kolik lásky od Tebe mají.. Kéž ji máš i Ty - když ne od nich, tak od nějaké vnímavé spřízněné duše. Držím palce! Měj krásné dny...

    OdpovědětVymazat
  6. Amelko, posilam moc pozdravu a velke Valentynske sdrdce :))

    OdpovědětVymazat
  7. Marci, ty jsi obklopená láskou svých dětí. Máš jí v sobě a dáváš jí svým dětem. Už jsem ti mnohokrát napsala, že máš můj hluboký obdiv za to, co všechno v nelehkých situacích zvládáš.
    Písmenkové puzzle je báječná pomůcka a moc se mi líbí Jeníčkův soustředěný výraz, se kterým skládá slovíčka. A. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děláte s Jeníčkem takové pokroky a tím, že o tom píšeš, také hodně pomáháš - všem, autistům i neautistům, myslím.
    Přeju hodně síly a držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná hračka. Neznám - s písmenky. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...