čtvrtek 6. února 2014

Canisterapie















"Chceš dudánka, Bety?"




Jeníček občas ochutná nějaké nové jídlo (narozdíl od Elišky), tak mám radost.
Snědl asi čtvrtku šneka z listového těsta a z jablečného kompotu vypil alespoň šťávu....


Nemusí sníst všechno, stačí když ochutná.
To Eliška nová jídla a nové chutě zatvrzele odmítá.
Její chyba:-P

7 komentářů:

  1. Ten kluk najednou nejak rychle roste.S Betynkou vypadaji oba spokojene,to je dobre ze alespon ochutna .

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníčkovi to s Betynkou neskutečně sluší. Je vidět, že se mají opravdu rádi.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Amélko! Jednovi to opravdu moc sluší. Je vidět, že když chce, má s Betkou krásný vztah. :)

    A gratuluju k pokrokům v jídle! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik skryté něhy je v Jeníčkovi......a Betynka to ví.... :o)))
    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,
    krásné fotečky... jde vidět, jak je Jenda šťastný a spokojený...

    OdpovědětVymazat
  6. Betynka je naprosto úžasná, ta její vnímavá očička... Oba vypadají tak spokojeně, když jsou spolu...

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí druhá fotka. Ale na všech je vidět, jak se mají rádi. Vykouzlilo mi to úsměv na tváři.:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...