středa 5. února 2014

Magické kreslení 2


Někdy je fajn pročítat blog a vrátit se na chvíli do minulosti.
Občas mám pocit, že toho je na mě moc a že to nejde tak, jak bych chtěla.
Pak stačí vrátit se v mysli (či na blogu) o rok, dva nebo tři zpátky a ten rozdíl je TAK veliký...
Třeba zde: http://auticekjenicek.blogspot.cz/2012/03/magicke-kresleni.html
To jsou necelé dva roky nazpět.


S Jeníčkem to není jednoduché ani dnes, ale díky Bohu je to den ode dne lepší...
Trpělivá a mravenčí práce nese své ovoce.


Magické kreslení zvládne za jednu žížalu (bonbón) v klidu a v pohodě, dokonce z toho má možná i radost.


Stačilo ho jen slovně instruovat, co má dělat, občas něco ukázat prstem... a Jeníček vymaloval celý obrázek sám.
Myslím, že je na čase koupit mu vodové barvy.


Třeba by se mu to mohlo líbit.
Někde máme prstové, ale Jeníček se nechce ušpinit, takže ty zatím necháme schované.



Mějte krásný den, stejně jako mám já.
S vděčností za každý pokrok mých dětí je člověku hned lepe na srdci i na duši.


13 komentářů:

  1. Milá Amélie, gratuluji Vám i Jeníčkovi k pokroku. A jen poznámka k barvám - když moji kluci "vyrostli" z prstových barev, prostě jsme je naředili vodou a používali jako tempery - škoda je vyhodit, ne? :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mám velkou radost. Pořád obdivuju, jak se mu hodně věnuješ. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Ami jen co sleduji Tvůj blog udělal Jeníček díky Tvé nekutečné trpělivosti moc a moc pokroků.....moc držím palce- je to velký šikula a měj prima den Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, I já gratuluju Vám a Jendovi k super pokroku! Úplně jsem za tu sobu vypustila, co je to magické kreslení. Musela jsem si to připomenout. :)

    Naživo jsem to nikdy nikde neviděla, ale vypadá to opravdu moc pěkně! :) Jsem zvědavá, až nám (a doufám, že jo :-) ), napíšete, jak Jenda reagoval na vodové barvy. Ale vypadá zaujatě, mohlo by ho to bavit. :)

    Prstové barvy jsem jako malá nenáviděla. A do dneška nemám ráda, když si zašpiním ruce a HNED neumeju. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, také vidím úžasné pokroky, které jsi s Jeníčkem dokázala. Zasloužíš opravdu velikou pochvalu a uznání. Je dobře, že se daří a moc ti to přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že existují takové "pomůcky". Na těch dvou článcích je fakt vidět ten pokrok, jaký za tu dobu Jeníček udělal.

    OdpovědětVymazat
  7. hrozně moc gratuluju vám oběma k pokrokům a trpělivosti :) měj se dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla jsem komentovat už včera, ale nějak jsem se k tomu nedostala ;-)
    Ty obrázky jsou moc krásné, na jakém principu to funguje?
    Každopádně moc, moc krásné ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Magické kreslení vypadá zajímavě, na jakém principu funguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom se to přetře vodou a barevný obrázek vyleze sám. Když to uschne, lze to použít znovu a znovu. Za pár korun super věc.

      Vymazat
  10. Je pravdou, že vám píši spíš skeptické příspěvky (ohledně zápisu do normální školy, a tak), ale skutečně musím ocenit Vaši mravenčí trpělivou práci, nezměrné úsilí - které opravdu přináší výsledky.
    Mnozí rodičové - lajdáci a sobci, kteří nejsou ochotni svým zdravým dětem dát ani setinku Vaší práce, vedou do školy děti, které pomalu mají ještě pleny (protože proč s nimi trénovat nočník či záchod, když s papírovými plenami je to tak jednoduché), jejich děti nedovedou kloudně mluvit a hyperaktivitou či spíše nevychovaností ruší práci celé třídy.
    Váš Jeník vzhledem ke své diagnoze udělal opravdu velký pokrok, projevuje i city, i když zatím spíše ke zvířátkům, ale i to je dobré. Je to cesta.. Myslím si, že pokud potrénujete ještě kontakt s dětmi, mohl by se nástup do praktické školy, ať už tak či onak, povést. Držím palce!
    Alena

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...