pátek 7. února 2014

Je to jen rok a půl zpátky

Dnes mi někdo zanechal komentář u  rok a půl starého článku s názvem "Nesnáším".
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2012/08/nesnasim.html

A protože si nepamatuji, co píšu, tak jsem se jako správná zvědavá ženská musela podívat, co že to někdo komentuje...

Při čtení toho "starého" článku mi lezl mráz po zádech.
Tehdy bylo Jeníčkovi 5,5 roku a tenkrát našemu světu moc nerozuměl.
A my jemu často taky ne.

Jsem ráda, že jsme se posunuli o TAK velký kus dál...
Ani "dnes" to není jednoduché, ale naučili jsme se společně žít, komunikovat, našli jsme společnou řeč a  i když je to často náročné a vysilující, tak s dobou před 2-3 lety se to nedá srovnat.

Díky Bohu za každý pokrok.


9 komentářů:

  1. Proto je tvůj blog jedinečný :D, návrat zpět a hned je vidět kolik krůčků dopředu jste udělali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem vděčná i za komentáře k dávným článkům. Jsem zvědavá a díky tomu se podívám i já nazpět. Jinak to většinou sama od sebe nestíhám, nebo mě to ani nenapadne.

      Vymazat
  2. Pekne, mne pride ze u Mathiska je to naopak, teraz je schopny takehoto rodea, ma dni ked je podrazdenejsi. Snad sa to zlepsi.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé že by byl Jenda svatý, to vůbec ne. Vzteká se x-krát za den. Ale už to není ta bezmoc, to zoufalství, to nepochopení, teď většinou vím PROČ... a respektuji jeho strach, jeho úzkosti, jeho rituály. A když mi není dobře, tak to přijímám mnohem lépe než tehdy. Naučili jsme se s autismem žít a být vnímaví k jejich potřebám. Snad i Mathisek se bude pomalu lepšit, držím palce.

      Vymazat
  3. Ano také jsem se musela naučit chápat mého syna. Jak na něj jít. Peta sice neměl záchvaty řvaní, ale musí se to také s ním umět. Navíc při jeho velké inteligenci ho neošidíte. Po letech spolu teď vycházíme dobře. Je mu 26 let.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si myslím, že u něho velký pokrok. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jenda urazil za rok a půl velký kus ve svém rozvoji. :-) Určitě z něj máš radost.
    Držím vám všem palce, aby jste pokračovali ve zlepšování dál. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezapominej, ze tenhle velky pokrok, ktery my, tvoji pravidelni ctenari, vidime, je hlavne Tva velka zasluha. =)

    OdpovědětVymazat
  7. Jste skvělí, já to říkám pořád! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...