pondělí 10. února 2014

Deska s gumičkama


Tuto hračku jsem nejprve chtěla dát Jendovi na vánoce, ale protože "úkoly" by ho mohly přivést do afektu, což na Štědrý den nebylo žádoucí, tak jsem tu myšlenku raději zavrhla.
Úkoly pro něj nejsou dárek.
Úkoly jsou pro Jeníčka jen nutné zlo.


Na výběr měl želvu, letadlo, tygra, berušku...


...a sám si  nakonec vybral rybičky.


A tu začal "kámen úrazu".
Jeníček nechápal, co po něm chci, ani jak to má dělat.


Pochopil jen jednoduchý pokyn:
- "Podrž to prstíkem!"  ..a on gumičku chvilku přidržel...




...zbytek už nám nešel...


Po několik marných pokusech jsem mu sama ukázala, jak se to dělá....


Jeníčkovi to bylo jedno.


Správný postup ho ani v nejmenším nezajímal.



Gumičky se mu líbily, ale na blbinky, nikoliv na "práci s úkoly".




A protože Jeníček opravdu nechápal, co má dělat, tak jsem ho nechala, ať si s gumičkami hraje sám, jak uzná za vhodné.


To se mu líbilo mnohem víc.


Nadšeně poskakoval na židli...



..a třepal rukama.


Druhý obrázek už Jeníček nechtěl, tak uvidíme, jak mu to půjde příště....


Jinak mi deska s gumičkama přijde jako super hra.
Pěkný  nápad, hezky barevné provedení, dostatek obrázků.... tak snad se někdy dopracujeme k tomu, že to Jeníček zvládne sám....

7 komentářů:

  1. ahoj, ta hra s gumičkami je super. Taky me zaujala. Byla jsem si ji kamarádky, co to prodava, prohlednout. Bohuzel by to u nas dopadlo jako u vas. Malej by si hral s gumičkami po svém, ale dat to na cudliky, by bylo ještě moc tezke. Takze jsme ji zatím nekoupili. Třeba se Jenickovi casem zalibi a pohraje si s ni, tak jak ma :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá hra je super. Jeníček sa určite naučí, ako to robiť sprívne. :) Vyzerá to naozaj zaujímavo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S chutí bych si to zahrála:) Snad si ji Jeníček brzy oblíbí....

    OdpovědětVymazat
  4. Hra je to hezká, ale zdá se mi těžká. Ale věřím, že k ní Jeníček časem dozraje. Asi pro Jeníčka jsou úkoly nutné zlo. Avšak díky tomu, že je s ním procvičuješ, si dosáhla výborných výsledků. A hlavně je to příprava na školu.
    Míča

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasna hracka! Objednavam a moc dekuju za tip!! S.

    OdpovědětVymazat
  6. Třeba časem se mu zalíbí i úkoly ;-) Když se mu líbí gumičky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den.Už jsem dlouho u Vás nebyla a koukám,jak ten Jeník roste a taky jaké dělá pokroky.Už toleruje obrázky dětí a taky s nimi pracuje. Amélie,držím Vám a Jeníkovi palce .
    Přeji hezký den
    Daška

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...